علیرضا مهمدی نایب قهرمان المپیک شد / ضرب اولین مدال نقره کاروان ایران

  • کد خبر : 5212
  • 19 مرداد 1403, 00:00
علیرضا مهمدی نایب قهرمان المپیک شد / ضرب اولین مدال نقره کاروان ایران
علیرضا مهمدی نماینده کشورمان در وزن ۸۷ کیلوگرم در دیدار فینال کشتی فرنگی المپیک پاریس ۲۰۲۴ به مدال نقره دست یافت و نایب قهرمان شد.

به گزارش خبرگزاری ، روز آخر مسابقات کشتی فرنگی المپیک پاریس ۲۰۲۴ امروز _پنجشنبه هجدهم مرداد_ پیگیری شد. علیرضا مهمدی نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم کشورمان، در دیدار فینال المپیک ۲۰۲۴ پاریس مقابل سمن نوویکوف دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان روی تشک رفت و با با نتیجه ۷ بر صفر شکست خورد و به مدال نقره دست یافت تا اولین نقره کشتی فرنگی و کاروان ایران در المپیک ضرب شود.

وی در دور نخست برابر کارلوس مونوز از کلمبیا در مدت زمان ۲ دقیقه با امتیاز عالی ۹ بر صفر به برتری رسید. وی سپس در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کولینیچ دارنده مدال برنز جهان از لهستان رفت و در پایان با اقتدار و با نتیجه ۱۰ بر یک به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در دیدار نیمه نهایی مقابل ژان بلنیوک دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک و ۲ طلای جهان از اوکراین در یک مبارزه سخت و دشوار در حالی که در تایم نخست ۳ بر صفر عقب بود، در نهایت با نتیجه ۳ بر ۳ به برتری رسید تا سومین فینالیست کشتی فرنگی ایران در المپیک پاریس شود.

منبع: imna-779295

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5212

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.