درباره باشگاه استقلال صحبتی ندارم/سپاهان از سبک بازی‌مان شوکه شد

  • کد خبر : 5366
  • 10 شهریور 1403, 02:00
درباره باشگاه استقلال صحبتی ندارم/سپاهان از سبک بازی‌مان شوکه شد
مدافع تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: عملکرد خوبی مقابل سپاهان داشتیم و بازیکنان این تیم از سبک بازی‌مان شوکه شدند.

به گزارش خبرگزاری ، میلاد شیخ‌فخرالدینی شامگاه امروز _جمعه نهم شهریور_ در میکسدزون ورزشگاه امام‌خمینی اراک پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سوم لیگ‌برتر اظهار کرد: طی سه بازی گذشته مستحق نتایج بهتری بودیم. امروز هم حداقل نتیجه عادلانه تساوی بود، اما بازی را باختیم. تیم جوانی داریم و تلاش می‌کنیم در بازی آینده شکست امروز و نتایج ضعیف اخیر را جبران کنیم.

وی افزود: سپاهان همیشه تیم قدرتمندی است. آن‌ها فکر نمی‌کردند تیم ما تا این حد یک‌دست باشد و از سبک بازی‌مان جا خورده بودند. خیلی‌خوشحالم که امسال در خدمت باشگاه شمس‌آذر هستم. تیم جوان و خوبی داریم و مطمئناً در آینده بهتر از این‌ها می‌شویم. دفاع سپاهان توپ را در صحنه موقعیت من زد و یک‌دفعه جلویم افتاد و ان.شاالله در بازی‌های بعد جبران می‌کنم.

مدافع تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در پایان تصریح کرد: صحبتی درخصوص باشگاه استقلال نیست. در فوتبال این اتفاقات رخ می‌دهد. هر جا قسمت من باشد و خدا بخواهد بازی می‌کنم. شانزده سال است در لیگ برتر هستم و بالا و پایین فوتبال را زیاده دیده‌ام و سعی می‌کنم همیشه روبه‌جلو بروم و پیشرفت داشته باشم.

به گزارش ، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و شمس‌آذر قزوین عصر امروز _جمعه نهم شهریور_ در چارچوب هفته سوم از بیست‌وچهارمین فصل رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه امام‌خمینی شهر اراک در برابر یکدیگر قرار گرفتند و در پایان سپاهان با یک گل مقابل شمس‌آذر به پیروزی رسید.

منبع: imna-785765

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5366

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.