سپاهان ۳- چادرملو ۱/ ۳ گل برای آغاز ۳ امتیازی فصل

  • کد خبر : 5253
  • 26 مرداد 1403, 22:00
سپاهان ۳- چادرملو ۱/ ۳ گل برای آغاز ۳ امتیازی فصل
تیم فوتبال سپاهان موفق شد در اولین هفته لیگ برتر به سه امتیاز خانگی برابر تیم تازه لیگ برتری شده چادر ملو دست پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ، در چارچوب رقابت‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال، امروز جمعه_بیست‌وششم مرداد_ از ساعت ۱۹:۱۵ تیم‌های سپاهان و چادرملو در ورزشگاه نقش جهان اصفهان رو در روی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

هفته اول لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های سپاهان و چادرملو یزد

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر: حدود چهار هزار نفر

گل‌ها:

کاوه رضایی (دقیقه ۵۵، پنالتی) برای سپاهان

محمد پاپی (دقیقه ۶۲) برای چادرملو

محمد کریمی (دقیقه ۶۸) برای سپاهان

رضا شکاری (دقیقه ۱+۹۰) برای سپاهان

اخطار:

صالح حردانی (دقیقه ۱۴) از سپاهان

محمد پاپی (دقیقه ۲+۴۵) از چادر ملو

محمد امین حزباوی (دقیقه ۵۹) از سپاهان

علی خدادادی (دقیقه ۵۹) از چادرملو

محمد کریمی (دقیقه ۶۰) از سپاهان

علی طاهران (دقیقه ۶۰) از چادرملو

متئوس سانتوس سوارز (دقیقه ۵+۹۰) از چادرملو

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، محمد امین حزباوی، محمد دانشگر، صالح حردانی (۶۵- جواد آقایی پور (۷۵- رضا اسدی))، حسین گودرزی، وحدت حنانوف، برایان دابو، محمد کریمی، محمد مهدی محبی (۶۵- رضا شکاری)، آریا یوسفی و کاوه رضایی (اسماعیل فلامرزی)

ترکیب چادرملو:

حجت صدقی، سیروس صادقیان، محمد بختیاری، محمدحسین فلاح، محمد پاپی (۷۳- والاس مدیرا آلمیدا)، هادی حبیب‌نژاد، علی طاهران، محمدرضا حسینی (۷۶- سعید محمدیفر)، علی خدادادی (۶۵- علاالدین یاسین دالی)، علی یحیی‌زاده (۷۶- محمد حسین علی پور) و رضا دهقان (متئوس سانتوس سوارز)

داور وسط: امیر عرب براقی

شرح بازی:

سپاهان پس از یک فصل نقل و انتقالاتِ پر رفت و آمد در حالی اولین بازی فصل را برابر چادر ملو برگزار می‌کرد که در ترکیب اصلی این تیم پنج بازیکن جدید حضور داشتند و به همین دلیل قابل پیش بینی بود که آن طراوت و هماهنگی فصل گذشته در ریتم بازی سپاهان مشاهده نشود. سپاهان که با سیستم ۴-۳-۳ بازی می‌کرد از حنانوف و کریمی در در پست هافبک دفاعی استفاده می‌کرد و جلوتر از آنها برایان دابو حضور داشت که به نوعی طراح حملات سپاهان بود. در چپ و راست خط حمله نیز محبی و یوسفی حضور داشتند تا تکمیل کننده خط حملهای باشند که کاوه رضایی در رأس آن حضور داشت.

سپاهان که به دلیل اتفاقات فصل نقل و انتقالات و البته شکست سنگین مقابل شباب الاهلی با استقبال سرد هوادارانش مواجه شده بود بازی را خوب آغاز کرد و در ۱۰ دقیقه نخست صاحب دو موقعیت بسیار خوب شد که اگر مهاجمان سپاهان فرصت شناستر بودند در همان آغاز بازی دروازه حریف تازه لیگ برتری شده باز شده بود. در ادامه بازی چادرملو تسلط بهتری بر بازی خود پیدا کرد و تقریباً تا پایان نیمه نخست بازی متعادل و کم موقعیتی از سوی دو تیم به نمایش گذاشته شد.

در نیمه دوم مورایس تیمش را با تغییرات تاکتیکی که در چینش نفرات هم مشخص بود وارد زمین کرد و این تغییرات نیز خیلی زود نتیجه داد جایی که با پنالتی که آریا یوسفی کسب کرد، کاوه رضایی اولین گل فصل تیمش را به ثمر رساند. در ادامه حملات چادرملو برای به تساوی کشاندن بازی خیلی زود نتیجه داد و روی یک ضربه عالی از پشت محوطه جریمه محمد پاپی، بازیکن سابق سپاهان بازی را به تساوی کشاند.

سپاهان که نمی‌خواست در اولین گام امتیاز خانگی از دست بدهد پس از گل تساوی چادرملو پیش کشید و مانند حریف خیلی زود پاسخ داد، این بار کاوه رضایی که به سمت چپ انتقال داده شده بود با نفوذی عالی زمینه ساز گلزنی محمد کریمی، کاپیتان تیم شد. بازی منطقی سپاهان در ادامه کار اجازه خلق موقعیت به چادرملو نداد تا در آخرین دقایق بازی یک گل دیگر برای سپاهان روی ضد حمله به ثمر برسد.

بدین ترتیب سپاهان مانند فصل گذشته فصل را با پیروزی سه بر یک آغاز کرد تا از همین هفته نخست به صدر جدول رسیده باشد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۵۵- سپاهان) - با خطای بختیاری روی یوسفی، داور خطای پنالتی گرفت تا کاوه رضایی ضربه را به گل تبدیل کند و اولین گل فصل طلایی پوشان به ثمر برسد.

۱-۱ (دقیقه ۶۲- چادرملو) - روی برگشت یک ضربه آزاد توپ در سمت راست پشت محوطه جریمه روی پای محمد پاپی نشست تا با یک ضربه والی زیبا گل تساوی به ثمر برسد.

۱-۲ (دقیقه ۶۸- سپاهان) - با نفوذ عالی رضایی از سمت چپ و پاس کات بک او برای کریمی، کاپیتان سپاهان با ضربه‌ای نرم دروازه صدقی را برای دومین بار باز کرد.

۱-۳ (دقیقه ۱+۹۰- سپاهان) - رضا اسدی در موقعیتی تک به تک این فرصت را داشت تا گل سوم را خودش به ثمر برساند اما تعلل او منجر به دفع توپ توسط دروازه بان شد، توپی که در ادامه با ضربه شکاری تبدیل به گل سوم شد.

اخطار: متئوس سانتوس سوارز (دقیقه ۵+۹۰) از چادرملو

دقایق حساس:

دقیقه ۵- نفوذ حسین گودرزی از سمت چپ به پشت محوطه جریمه چادر ملو با پاس خوب او به کاوه رضایی همراه شد اما رضایی که در موقعیت خوبی در محوطه جریمه حریف قرار گرفته بود به دلیل ناهموداری چمن نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند تا موقعیت خوب سپاهان از دست برود.

دقیقه ۱۰- پاس تک ضرب عالی رضایی موجب تک به تک شدن یوسفی با دروازه بان شباب الاهلی شد اما ضربه نهایی وینگر راست سپاهان را حجت صدقی با واکنشی خوب دفع کرد.

دقیقه ۵- نفوذ حسین گودرزی از سمت چپ به پشت محوطه جریمه چادر ملو با پاس خوب او به کاوه رضایی همراه شد اما رضایی که در موقعیت خوبی در محوطه جریمه حریف قرار گرفته بود به دلیل ناهموداری چمن نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند تا موقعیت خوب سپاهان از دست برود.

دقیقه ۱۰- پاس تک ضرب عالی رضایی موجب تک به تک شدن یوسفی با دروازه بان شباب الاهلی شد اما ضربه نهایی وینگر راست سپاهان را حجت صدقی با واکنشی خوب دفع کرد.

دقیقه ۳۰- با پاس در عمق رضایی، محبی در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و دروازه حریف را باز کرد اما به دلیل آفساید گل مردود شد.

دقیقه ۳۷- کرنر ارسالی سپاهان از سمت راست در مرکز محوطه جریمه با ضربه زمینی حزباوی همراه شد اما توپ با اختلافی بسیار کمی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۵- ضربه چیپ کاوه رضایی با اختلافی کم از بالای دروازه چادر ملو به بیرون رفت.

دقیقه ۵+۹۰- ضربه ایستگاهی راه دور رضا اسدی را صدقی با واکنشی ناقص مهار کرد.

اتفاق ویژه:

شعارهایی که هواداران سپاهان به دلیل جذب نشدن بازیکن خارجی و تکمیل نبودن نفرات تیم علیه عوامل باشگاه سر دادند اتفاق ویژه این دیدار بود.

بهترین بازیکن:

کاوه رضایی در روزی که یک گل و یک پاس گل در کارنامه خود ثبت کرد بهترین بازیکن زمین بود.

منبع: imna-781627

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5253

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.