برنز المپیک از دست محسن‌نژاد رفت

  • کد خبر : 5166
  • 16 مرداد 1403, 22:00
برنز المپیک از دست محسن‌نژاد رفت
مهدی محسن‌نژاد نماینده کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم با نتیجه سه بر یک مغلوب حریف قرقیزستانی خود شد.

به گزارش خبرگزاری ، روز دوم مسابقات کشتی فرنگی المپیک پاریس ۲۰۲۴ امروز _سه‌شنبه شانزدهم مرداد_ پیگیری می‌شود؛ کاروان کشتی فرنگی کشورمان با شش سهمیه کامل راهی پاریس شده است و امید زیادی برای کسب مدال‌های سه‌گانه در این اوزان توسط کشتی‌گیران کشورمان وجود دارد.

مهدی محسن‌نژاد نماینده کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم، در یک رقابت سنگین موفق به غلبه بر شارشنبکوف حریف عنوان‌دار قرقیزستان با نتیجه سه بر یک شکست خورد و از رسیدن به مدال المپیک بازماند و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

در جدول شانس مجدد مقابل کوین رودریگوئز دی آرماس از کوبا کشتی گرفت و با اجرای باراندازهای پی‌درپی و فن کمر دیدنی موفق شد با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی برسد. وی برای کسب مدال برنز مقابل ژولامان شارشنبکوف قهرمان جهان از قرقیزستان قرار می‌گیرد.

محسن‌نژاد در کشتی نخست مقابل فرگات از الجزایر روی تشک رفت. نماینده کشورمان با باراندازهای بی تقص و پیاپی موفق شد در ۲۰ ثانیه با امتیاز ۹ بر صفر به پیروزی برسد.

وی در دومین کشتی با فومیتای ژاپنی سرشاخ شد و پس از نشستن در خاک اسیر باراندازهای پی در پی حریف شد و با نتیجه ۹ بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در فینال در جدول شانس مجدد روی تشک رفت.

محسن‌نژاد در پایان مسابقه قصد خداحافظی از کشتی را داشت که با اصرار رنگرز منصرف شد.

منبع: imna-778763

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5166

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.