یک قدم تا فینال

  • کد خبر : 4748
  • 25 خرداد 1403, 14:00
یک قدم تا فینال
تیم فوتبال سپاهان فردا در یکی از حساس​‌ترین بازی​‌های فصل خود در مرحله نیمه‌​نهایی جام حذفی میزبان گل‌​گهر سیرجان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ، در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال، فردا _شنبه، بیست‌وششم خرداد_ از ساعت ۱۹:۴۵ تیم‌های سپاهان و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران

دیدار تیم‌های سپاهان و گل‌گهر

زمان: شنبه، بیست‌وششم خرداد، ساعت ۱۹:۴۵

ورزشگاه: نقش جهان

آخرین رویارویی: سپاهان ۲- گل‌گهر صفر

پخش زنده: شبکه ورزش، شبکه اصفهان

عزم راسخ سپاهان برای فینالیست شدن

در انتهای یک فصل پرحاشیه و پر فراز و نشیب، سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه خانگی خود و احتمالاً با حمایت گسترده تماشاگرانش میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود. برای سپاهانی‌ها که ۹ سال از آخرین قهرمانی‌شان می‌گذرد، قهرمانی در جام حذفی و پایان دادن به ناکامی‌های چند سال اخیر اهمیت زیادی دارد و چه فرصتی مناسب‌تر از این فصل که همه تیم‌های مدعی در جام حذفی حذف شده‌اند و مسیر قهرمانی سپاهان به سختی گذشته نخواهد بود.

سپاهان در حالی به مصاف گل‌گهر می‌رود که در مراحل قبل پس از حذف تیم‌های شمس آذر و استقلال ملاثانی، در مرحله یک چهارم نهایی در یک دیدار نزدیک در نقش جهان با یک گل ملوان را شکست داد تا به جمع چهار تیم نهایی راه پیدا کند. در سوی دیگر در مسیر گل‌گهر تا نیمه نهایی تنها یک تیم لیگ برتر حضور داشته است، گل‌گهری‌ها ابتدا با حذف تیم دسته دومی نیکا پارس چالوس و سپس با حذف تیم دسته اولی فجرسپاسی به یک چهارم نهایی رسیدند تا در این مرحله با پنج گل هوادار را شکست دهند و به نیمه نهایی صعود کنند.

سپاهان هرچند در لیگ برتر عملکرد موفقی نداشت و خیلی زود از جمع مدعیان خارج شد اما در نهایت توانست به شکل خوبی لیگ را به پایان برساند و با سه برد متوالی در سه هفته پایانی، هم جایگاه سومی خود را حفظ کرد و هم با روحیه‌ای خوب به تعطیلات رفت تا آماده بازی با گل‌گهر شود. آنچه که واضح است عزم راسخ سپاهان برای فینالیست شدن در نقش جهان است و سپاهانی‌ها می‌خواهند در فصلی که حواشی مانع از قهرمانی آنها در لیگ برتر شد، حداقل با قهرمانی در جام حذفی فصل را با موفقیت به پایان برسانند.

سپاهان علیه خاطرات تلخ از نیمه‌نهایی‌های جام حذفی در اصفهان

از آخرین قهرمانی سپاهان در جام حذفی ده سال می‌گذرد. در این فاصله سپاهان سه بار تا نیمه نهایی جام حذفی صعود کرده است اما هر سه بار از صعود به فینال باز مانده است. جالب اینکه هر سه مرتبه نیز نیمه نهایی در اصفهان برگزار شده است اما سپاهان در شهر خود از صعود به فینال بازمانده است. ذوب آهن، نفت تهران و پرسپولیس تیم‌هایی بودند که در سال‌های اخیر سپاهان را در نیمه نهایی حذف کرده‌اند تا در نهایت خود قهرمان جام حذفی شوند.

این بار البته داستان کمی متفاوت است و سپاهان در شرایطی به مصاف گل‌گهر می‌رود که انگیزه فراوانی برای فینالیست شدن دارد و در حضور حداقل ۳۰ هزار تماشاگر کار گل‌گهری که در سال ۱۴۰۳ تنها یک برد داشته است برابر سپاهان کمی سخت به نظر می‌رسد.

سپاهان-‌گل‌گهر با غایبان سرشناس

مصاف سپاهان و گل‌گهر هرچند محرومی ندارد اما دو غایب سرشناس خواهد داشت. در سپاهان رضا اسدی به دلیل مصدومیت به احتمال فراوان بازی را از دست می‌دهد و در گل‌گهر نیز روبرتو تورس، وینگر خطرناک این تیم که پس از پایان لیگ از ایران رفت و حاضر به بازگشت به تمرینات گل‌گهر نشد غایب بزرگ این دیدار خواهد بود.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر گل‌گهر

سپاهان: نیما میرزازاد، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، کاوه رضایی، رضا شکاری و شهریار مغانلو

ترکیب احتمالی گل‌گهر برابر سپاهان

گل گهر: محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، سیدابوالفضل رزاق‌پور، بهنام برزای، احمدرضا زنده‌روح، علیرضا علیزاده، قائم اسلامی‌خواه، مهدی ممی‌زاده، سعید سحرخیزان و اریک باگناما

منبع: imna-763039

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4748

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.