پرسپولیس جزو برترین‌ها نبود، اما جام را به خانه برد

  • کد خبر : 4693
  • 13 خرداد 1403, 08:00
پرسپولیس جزو برترین‌ها نبود، اما جام را به خانه برد
پرسپولیس با وجود اینکه قهرمان بیست‌وسومین دوره از مسابقات بود، اما در میان برترین‌ها جایی نداشت.

به گزارش خبرگزاری ، بیست‌وسومین دوره از مسابقات لیگ برتر شب گذشته با قهرمانی تیم پرسپولیس به پایان رسید. در پایین جدول نیز برخلاف آنچه که تصور می‌شد شاگردان پور موسوی در لیگ برتر ماندنی شدند و دو تیم پیکان و صنعت نفت آبادان به لیگ دسته اول سقوط کردند.

استقلال و سپاهان نیز به ترتیب جایگاه دوم و سوم جدول را به خود اختصاص دادند. از میان مهاجمان لیگ برتر شهریار مغانلو با زدن ۱۶ گل بهترین گلزن این دوره از رقابت‌ها لقب گرفت. سید حسین حسینی نیز با ثبت هجدهمین کلین شیت خود برابر پیکان در هفته پایانی لیگ برتر عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ برتر را از آن خود کرد.

ریکاردو آلوز هافبک خوش تکنیک تراکتور با ارسال ۱۱ پاس گل بهترین پاسور لیگ بیست‌وسوم بود. طلایی پوشان اصفهان نیز به رغم تمام نوساناتی که پشت سر گذاشتند با زدن ۵۳ گل در مجموع ۳۰ مسابقه عنوان بهترین خط حمله لیگ بیست‌وسوم را به خود اختصاص دادند.

در فاز دفاعی نیز استقلال با خوردن ۱۵ گل در ۳۰ مسابقه بهترین خط دفاعی لیگ برتر بود. نکته جالب توجه این است که پرسپولیس به عنوان تیم قهرمان در میان برترین‌ها قرار ندارد و شاید بتوان گفت چنین موضوعی ثابت می‌کند می‌توان برترین نبود، اما جام قهرمانی را به خانه برد.

منبع: imna-759419

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4693

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.