سپاهان تیمی که آقای گل می‌سازد

  • کد خبر : 4688
  • 12 خرداد 1403, 22:01
سپاهان تیمی که آقای گل می‌سازد
در پنج فصل گذشته لیگ برتر سه مرتبه مهاجمان سپاهان آقای گل مسابقات بوده‌اند و در این فصل نیز این عنوان به شهریار مغانلو رسید.

به گزارش خبرگزاری ، بیست‌وسومین دوره از لیگ برتر فوتبال ایران امشب _ شنبه دوازدهم خرداد_ با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید. استقلال و سپاهان نیز به عنوان تیم‌هایی که شایستگی بسیاری برای کسب این عنوان داشتند به جایگاه دوم و سوم رضایت دادند.

شهریار مغانلو نیز با ۱۶ گل عنوان آقای گل لیگ بیست‌وسوم را به خود اختصاص داد، تا برای دومین سال پیاپی به عنوان بهترین گلزن لیگ را به پایان برساند. مهاجم طلایی پوشان فصل گذشته نیز با ۱۳ گل عنوان بهترین گلزن لیگ را از آن خود کرده بود.

این در حالی است که در لیگ بیست‌ویکم گادوین منشأ با ۱۴ گل موفق به کسب این عنوان شده بود. همچنین در لیگ بیستم سجاد شهباززاده با درخشش در پیراهن سپاهان و به ثمر رساندن ۲۰ گل به عنوان آقای گل مسابقات لیگ برتر را پشت سر گذاشت.

در لیگ نوزدهم نیز شیخ دیاباته که پیراهن استقلال را بر تن می‌کرد با زدن ۱۵ گل عنوان بهترین گلزن فصل را به خود اختصاص داده بود، بنابراین در پنج فصل گذشته لیگ برتر سه مرتبه آقای گل از تیم سپاهان بوده است و این نشان می‌دهد طلایی پوشان در سال‌های اخیر جزو تیم‌های هجومی لیگ بوده‌اند.

منبع: imna-759384

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4688

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.