ابهام در وضعیت تیم فوتبال ساحلی اصفهان

  • کد خبر : 1744
  • 18 اردیبهشت 1402, 22:08
ابهام در وضعیت تیم فوتبال ساحلی اصفهان
در فاصله یک‌ هفته مانده به شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال‌ ساحلی، هنوز سهمیه استان اصفهان به هیچ باشگاهی واگذار نشده و خطر از بین رفتن آن، اعتبار استان اصفهان را با آن‌همه ستاره ملی‌پوش تهدید می‌کند.

به گزارش اصفهان اسپورت ، باوجود اینکه فصل جدید رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی باشگاه‌های کشور از روز _شنبه بیست‌وسوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ رسما آغاز می‌شود اما معضل بزرگی گریبان استان اصفهان را گرفته و در آستانه این رقابت‌ها، تنها سهمیه زاینده‌رود درحال فروپاشی است. آن‌هم درحالی‌که در سه‌فصل اخیر صنعت‌فرش حداد به‌عنوان نماینده اصفهان در لیگ برتر حضور داشت و حتی در نخستین سال حضورش در سطح اول لیگ برتر به مقام سومی هم دست پیدا کرد اما حالا همه‌چیز تغییر کرده است.

مالک صنعت‌فرش حداد در فاصله یک‌ماه تا آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال‌ساحلی تصمیم گرفت به‌علت مشکلاتی که از قبیل زمین و بی‌توجهی مدیران ورزش استان وجود داشت از ادامه فعالیت در لیگ برتر کناره‌گیری کند؛ البته که از آن‌زمان تاکنون مدت قابل‌توجهی گذشته و همچنان این سهمیه میان آسمان و زمین معلق است. اصفهان که همیشه یکی از استان‌های بزرگ و مطرح در فوتبال‌ساحلی بوده، لیاقت زیادی برای کسب عناوین باشگاهی، آسیایی و حتی جهانی دارد؛ اما به‌علت بی‌توجهی اهالی تصمیم‌گیرنده ورزش استان در معرض نابودی قرار دارد.

حالا که صنعت‌فرش حداد پا پس کشیده و نمی‌خواهد در فوتبال‌ساحلی فعالیت کند، انتظار می‌رود از هیئت‌فوتبال تا اداره‌کل ورزش‌وجوانان و حتی شهرداری استان اصفهان دست به دست هم داده و با نگه‌داشتن این سهمیه، امتیاز را به یک باشگاه اصفهانی دیگر بدهد تا از حیثیت فوتبال‌ساحلی استان دفاع کند. ضمن اینکه براساس اطلاعات موثقی که به‌دست ما رسیده، از سرمربی تا ستاره‌های تیم ملی که جزو تاریخچه فوتبال‌ساحلی اصفهان هستند و در این استان پرورش یافته‌اند نسبت به حضور در تیم نماینده اصفهان برای فصل جدید لیگ برتر علاقه نشان داده‌اند و با این تفاسیر می‌توان تیم قدرتمندی روانه فصل آینده لیگ برتر کرد‌.

توقع از مسئولان استان اصفهان خصوصا اهالی ورزش این است که در اوج فصل بهار از خواب زمستانی بیدار شوند و به‌جای اقدامات غیرضروری، در فاصله تنها هفت‌روز تا آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال‌ساحلی، با تصمیمات مناسب و جلب‌رضایت مسئولان امر، این سهمیه ارزشمند را در استان اصفهان نگه‌دارند و از فصل آینده با انجام اقدامات لازم و حرفه‌ای از سوی باشگاه خریدار و همکاری مدیران استانی، بتوان رفته‌رفته و با برنامه‌ریزی‌‌های مناسب، عناوین بزرگ و در خور استان اصفهان را به‌مانند یزدی‌ها در رشته جذاب فوتبال‌ساحلی تماشا کرد.

البته که قبل از آن باید هیئت‌فوتبال و اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان از حفظ این سهمیه با تمام توان دفاع کنند؛ همان مدیرانی که به‌جای تمرکز روی مشکلات و ضعف‌های ورزش استان، پشت مسائلی مانند میزبانی جام باشگاه‌های هندبال آسیا قایم می‌شوند و حتی از تبعیض‌هایی که در لیگ برتر فوتبال بزرگسالان به‌وجود می‌آید چیزی نمی‌گویند و حالا هم گویا برایشان اهمیتی ندارد یک سهمیه مهم لیگ برتر در رشته فوتبال‌ساحلی درحال بذل و بخشش است.

تا اگر باشگاهی وجود دارد که قصد دارد با تمام این شرایط، عنان سهمیه رهاشده را در دست بگیرد و شخصیت فوتبال‌ساحلی اصفهان در ایران را زنده کند بتواند با اقدامات موردنیاز، یک تیم حرفه‌ای در مهلت باقی‌مانده پیش‌رو آماده رقابت با تیم‌های یزدی و جنوبی شود که با پشتوانه‌های مادی و معنوی، همه‌جوره مسلح پا به مسابقات می‌گذارند.


منبع: ورزش آنلاین

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/1744

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.