سهمیه فوتبال ساحلی در اصفهان حفظ می‌شود؟

  • کد خبر : 1657
  • 10 اردیبهشت 1402, 12:00
سهمیه فوتبال ساحلی در اصفهان حفظ می‌شود؟
تیم فوتبال‌ساحلی صنعت‌فرش حداد اصفهان از تیم‌داری در لیگ برتر کناره‌گیری کرد اما یک باشگاه خصوصی در استان اصفهان سعی دارد نظر مسئولان صنعت‌فرش را جلب کند تا با کمک هیئت‌فوتبال و حمایت اداره‌کل ورزش‌وجوانان، جای این تیم را در لیگ برتر گرفته و فصل آتی به‌عنوان نماینده اصفهان در این رقابت‌ها شرکت کند.

به گزارش خبرنگار ، همان‌طور که چند روز قبل در خبری اختصاصی، تصمیم ناگهانی تیم فوتبال‌ساحلی صنعت‌فرش حداد مبنی‌بر انحلال و شرکت‌نکردن در مسابقات لیگ برتر را اعلام کردیم؛ این تیم پس از کسب یک مقام‌سومی در این رقابت‌ها به‌علت فراهم نبودن شرایط زمین مناسب در استان اصفهان و میزبانی از حریفان، مورد حمایت قرار نگرفتن از سوی نهادها و مسئولان ورزشی استان و نداشتن اعتبار مالی مناسب به‌دلیل خصوصی‌بودن و منابع مالی محدود، از تیم‌داری در لیگ برتر کناره‌گیری کرد.

با این وجود، کماکان نام صنعت‌فرش حداد در میان تیم‌های فصل آتی لیگ برتر فوتبال‌ساحلی دیده می‌شود و به این دلیل که سیاست اصلی هیئت‌فوتبال استان اصفهان حفظ این سهمیه در استان اصفهان است می‌توانیم به حضور یک نماینده از اصفهان در مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال‌ساحلی امیدوار باشیم. البته تا این لحظه هیچ نقل‌وانتقالی برای واگذاری سهمیه صورت نگرفته است‌.

اماشنیده‌ها حکایت از این دارد که یک باشگاه خصوصی اصفهانی که فعالیت‌های خوب و مستمری در ورزش حرفه‌ای کشور انجام می‌دهد و با برنامه‌ریزی‌های مناسب به‌دنبال بالا بردن منزلت و جایگاه ورزش استان اصفهان در سطوح نخست کشور است تصمیم دارد پا به عرصه تیم‌داری در فوتبال‌ساحلی بگذارد. این باشگاه خصوصی قبل از اینکه صنعت‌فرش حداد بخواهد قید تیم‌داری در لیگ برتر را بزند این تصمیم را گرفته بود و حالا به‌علت شرایط به‌وجود آمده، قضیه خیلی جدی شده است.

از همین‌رو مکاتبه و مذاکرات میان این باشگاه با صنعت‌فرش حداد و هیئت‌فوتبال استان اصفهان در روزهای اخیر شکل گرفته اما طرفین کماکان در حال مذاکره هستند و بر سر قیمت فروش امتیاز صنعت‌فرش حداد به توافق نرسیده‌اند. باتوجه به اینکه استان اصفهان در فوتبال‌ساحلی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و نیمی از مربیان و بازیکنان بزرگ ملی‌پوش پسوند اصفهانی را یدک می‌کشند انتظار می‌رود علاوه‌بر باشگاه صنعت‌فرش حداد که با این باشگاه خصوصی بر سر قیمت راه بیاید و سهمیه را در اصفهان نگه‌دارد، هیئت‌فوتبال، اداره‌کل ورزش‌وجوانان و سایر نهادهای استان اصفهان با ایجاد زمین و ظرفیت‌های مناسب، کمک کنند تا این اتفاق به رنگ حقیقت دربیاید.

البته با ذکر این نکته مهم که چنانچه توافقات مالی صورت گرفت و باشگاه مربوطه به‌عنوان نماینده استان اصفهان، جایگزین صنعت‌فرش حداد در لیگ برتر فوتبال‌ساحلی شد؛ مسئولان ورزش استان حمایت‌های لازم را از آنان داشته باشند تا مانند صنعت‌فرش حداد از تیم‌داری دل‌زده نشده و عمر فعالیت‌شان سر چهار سال خاتمه نیابد. قطعاً می‌توان امیدوار بود فصل آینده اصفهان در لیگ برتر فوتبال‌ساحلی نماینده داشته باشد و پس از سال‌ها آن تیم را بر روی جایگاه اول و دومی ببینیم.

منبع: imna-657972

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/1657

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.