گزارش زنده؛ سپاهان ۱- صنعت نفت ۰

  • کد خبر : 1330
  • 11 فروردین 1402, 22:00
گزارش زنده؛ سپاهان ۱- صنعت نفت ۰
تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، امروز _جمعه، یازدهم فروردین‌ماه_ از ساعت ۱۹:۱۵ تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر: حدود ۱۱ هزار نفر

گل‌ها: امید خالدی (دقیقه ۴۱، گل به خودی) برای سپاهان

اخطار: میثم تهی دست (دقیقه ۴۳)، حکیم نصاری (دقیقه ۴۳) از صنعت نفت

سپاهان: پیام نیازمند، نیلسون جونیور، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، محمد کریمی، جلال الدین علیمحمدی، فرشاد احمدزاده (۷۲- ایگور کاتاتو)، امید نورافکن و شهریار مغانلو

سرمربی: خوزه مورایس

صنعت نفت: فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهیدست، امید خالدی، فیاض میردورقی، رحیم آلبوغبیش (۴۶- طالب ریکانی)، فردین یوسفی، حکیم نصاری (۶۸- سید فاخر تهامی)، مهدی ممی زاده، احمد شریعت زاده، شاروف موخیدینوف (۴۶- محمدرضا جلیل مرهر)

سرمربی: عبدالله ویسی

داور: یاسر همرنگ

شرح بازی:

سپاهان پس از تعطیلات ۲۰ روزه لیگ برتر در حالی بازی با صنعت رفت را آغاز که به وضوح مشخص بود دوری از رقابت ها روی کیفیت بازی سپاهان تاثیر گذاشته است. شاگردان مورایس هرچند در ابتدای بازی، توپ و زمین را در اختیار داشتند اما در خلق موقعیت ناکام بودند. با این حال پس از گذشت نیمی از نیمه نخست سپاهان کم کم موفق به خلق موقعیت شد و پس از اینکه دو سه موقعیت خوب روی دروازه صنعت نفت ایجاد کرد، بالاخره در آخرین دقایق نیمه نخست روی یک ارسال از سمت چپ به گل رسید تا نیمه نخست را برنده به رختکن برود.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۴۱- سپاهان) - ارسال تیز میلاد زکی پور از سمت چپ در تیر دور با ضربه رامین رضاییان همراه شد و در حالی که توپ پس از برخورد به خالدی به سمت داخل دروازه می رفت، تهی دست توپ را از روی خط دروازه دور کرد اما کمک داور دوم تشخیص داد تمام توپ از تمام خط رد شده است تا داور وسط اعلام گل کند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۳- فرار خطرناک رامین رضائیان از سمت راست در موقعیتی عالی به مغانلو رسید اما ضربه سر او در نزدیکی دروازه به شکلی عجیب از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹- توپ ارسالی از سمت راست با کنترل سینه مغانلو برای شوتزنی نورافکن مهیا شد اما شوت محکم نورافکن در چارچوب نبود تا توپ زوزه کشان از بالای دروازه به بیرون برود.

دقیقه ۳۷- در یک ضد حمله توپ در موقعیتی خوب در محوطه جریمه به مغانلو رسید اما شوت در حال حرکت او را گروسیان با واکنشی خوب راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۹- شلیک امید نورافکن از فاصله ای ۳۰ متری با برخورد به تیر افقی دروازه راهی به چارچوب پیدا نکرد تا خطرناک ترین موقعیت نیمه دوم تا این دقیقه از دست برود.

اتفاق ویژه:

بهترین بازیکن:

منبع: imna-651439

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/1330

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.