ترکیب احتمالی سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان

  • کد خبر : 1315
  • 11 فروردین 1402, 12:00
ترکیب احتمالی سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان
تیم فوتبال سپاهان در شرایطی پس از وقفه ۲۰ روزه به مصاف صنعت نفت می‌رود که دو غایب خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ، تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وچهارم در ورزشگاه نقش جهان رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. سپاهان که سال ۱۴۰۱ را با پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس به پایان رساند، در هفت دیدار پیش روی خود تا پایان لیگ امیدوار است تا با کسب نتایج مناسب پس از سال‌ها جام را به اصفهان بیاورد. در اولین دیدار از این هفت دیدار سپاهان در ورزشگاه نقش جهان پذیرای صنعت نفت آبادان، تیم پانزدهم جدول است. مورایس برای این دیدار محمد دانشگر را به دلیل محرومیت و محمد علی‌نژاد را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

مروری خواهیم داشت بر ترکیب احتمالی سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان؛

بازگشت نیازمند به نقش جهان

پیام نیازمند که در دو دیدار اخیر ملی و باشگاهی، در ورزشگاه آزادی به ترتیب سنگربان سپاهان و تیم ملی ایران مقابل پرسپولیس و کنیا بوده است پس از ۲۶ روز دوباره به ورزشگاه نقش جهان بازمی‌گردد تا در چارچوب دروازه سپاهان مقابل صنعت نفت بایستد. کلین شیت با ارزش پیام نیازمند مقابل پرسپولیس به معنای سه امتیاز طلایی سپاهان از آن دیدار بود و او امیدوار است مقابل صنعت نفت نیز همچنان به روند گل نخوردنش ادامه دهد.

اولین بازی یزدانی پس از روز تلخ مقابل پرسپولیس

محمد دانشگر که به دلیل حرکت عجیب رو به تماشاگران آلومینیوم در اراک محروم شد، بازی مقابل صنعت نفت را از دست داده است اما در غیاب او، سیاوش یزدانی بار دیگر این فرصت را دارد تا به ترکیب اصلی سپاهان بازگردد. آخرین حضور یزدانی در ترکیب اصلی سپاهان خاطرات تلخی برای او و تیمش مقابل پرسپولیس در دیدار جام حذفی به همراه داشت اما به‌طور قطع یزدانی در اندیشه جبران آن بازی با درخشش در بازی‌های پیش روی سپاهان است. در کنار یزدانی، نیلسون جونیور قرار خواهد گرفت و دو دفاع کناری سپاهان نیز میلاد زکی‌پور و رامین رضاییانی هستند که به‌تازگی از اردوی تیم ملی به تمرینات سپاهان اضافه شده‌اند.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان

خط هافبک و رقابت کاپیتان‌ها

در آخرین دیدار سپاهان پیش از آغاز سال جدید مسعود ریگی، جلال‌الدین علیمحمدی و محمد کریمی سه هافبک سپاهان در میانه میدان بودند که عملکرد بسیار خوبی نیز از خود بر جای گذاشتند. مورایس اگر بخواهد ریسک کمتری کند و دست به ترکیب برنده تیمش نزند، طبیعتاً از این سه بازیکن دوباره در خط هافبک استفاده می‌کند، اما این احتمال هم وجود دارد که امید نورافکن به جای علیمحمدی در خط میانی بازی کند تا ایگور کاتاتو به ترکیب اصلی بیاید و در پست وینگر چپ بازی کند. حضور کاتاتو در جناح چپ و نورافکن در خط هافبک بار تهاجمی سپاهان را بالاتر می‌برد اما باید دید مورایس در نهایت چه تصمیمی می‌گیرد.

شهریار آماده بازگشت به صدر جدول آقای گلی

پیروزی پرگل روز گذشته تراکتور مقابل صنعت نفت و گلزنی محمد عباس‌زاده و رضا اسدی باعث شد صدر جدول آقای گلی لیگ برتر دستخوش تغییر شود و عباس‌زاده به تنهایی با ۱۰ گل صدرنشین شود. شهریار مغانلو که امروز در نوک خط حمله سپاهان قرار می‌گیرد، با هشت گل در تعقیب عباس‌زاده ۱۰ گله و اسدی ۹ گله است و امیدوار است با گلزنی مقابل صنعت نفت دوباره به صدر جدول آقای گلی بازگردد. در سمت راست خط حمله سپاهان فرشاد احمدزاده، یکی از آماده‌ترین بازیکنان فصل جاری سپاهان بازی خواهد کرد و در سمت چپ احتمال بازی کردن امید نورافکن بیش از ایگور کاتاتو است.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان به شرح زیر است:

پیام نیازمند، نیلسون جونیور، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، محمد کریمی، جلال‌الدین علیمحمدی، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن و شهریار مغانلو.

منبع: imna-651365

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/1315

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.