کنار هواداران ایستاده‌ایم

  • کد خبر : 5649
  • 23 مهر 1403, 12:00
کنار هواداران ایستاده‌ایم
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: باور داریم، هواداران طرف مقابل باشگاه نیستند، بلکه همه یک سمت هستیم. همه گروه در حال حرکت است و بعضی فعالیت‌های مربوط به باشگاه را هواداران انجام می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری و به نقل از روابط‌عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، احمد یوسف‌زاده اظهار کرد: هواداران یکی از ارکان مهم سازمان باشگاه هستند، کادر فنی و تیم‌های ورزشی، تیم مدیریتی و هواداران ارکان باشگاه هستند، همراهی هواداران خیلی کمک می‌کند که تیم نتیجه بهتری بگیرد؛ اعتقاد دارم هواداران باید بانشاط، سرحال و شاداب باشد و این اتفاق در گرو فوتبال زیبا و نتایج در انتظار آن‌ها است.

وی افزود: باور داریم، هواداران طرف مقابل باشگاه نیستند، بلکه همه یک سمت هستیم. همه گروه در حال حرکت است و بعضی فعالیت‌های مربوط به باشگاه را هواداران انجام می‌دهند. هواداران مطمئن باشند تمام تلاش حوزه مدیریت و پرسنل باشگاه و تمام ظرفیت‌های موجود در باشگاه، فولاد مبارکه و سایر سازمان‌ها در مسیری قرار می‌گیرد که اتفاقات خوبی برای همه رقم بخورد.

یوسف‌زاده تصریح کرد: مدیریت باشگاه ورزشی، سخت، پیچیده و پرحاشیه است، افرادی که در این مسند قرار می‌گیرند، کار فوق‌العاده پرزحمت و پرمسئولیتی دارند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: هرکسی در این مسند قرار بگیرد، باید نهایت سعی و تلاش خود را به‌کار گیرد؛ بدون شک این کار بسیار پرفشار و پیچیده است و در نهایت انتظارات جامعه بیشتر است؛ افراد در این جایگاه بسیار زحمت می‌کشند و شرایط پرفشار و پرحاشیه‌ای را تجربه می‌کنند.

وی یادآور شد: باید از افرادی که در این شرایط قرار می‌گیرند، تشکر کرد؛ دکتر آذربایجانی در مدتی که این مسئولیت را برعهده داشت، بسیار زحمت کشید. فعالیت در این مسند کار سختی است و از ایشان تشکر می‌کنیم. امیدواریم وی در هر زمینه‌ای فعالیت می‌کند موفق شود، البته به‌طور قطع با توانمندی‌هایی که دارد، موفق خواهد بود.

یوسف‌زاده بیان کرد: موتور پیشران تمام اهدافی که تدوین می‌کنیم، نتایج و عملکرد تیم فوتبال بزرگسالان است. سرمایه‌گذاری خوبی باید در این زمینه داشته باشیم تا تیم فوتبال بزرگسالان حضور قدرتمندی در رقابت‌های کشوری و آسیایی داشته باشد؛ تقویت آکادمی، زیرساخت‌ها، بهبود فرایندها و مدیریت مناسب تیم لازمه پیشرفت است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان عنوان کرد: تاکنون اتفاقات بسیار خوبی در روند مدیریتی تیم افتاده است و ان‌شاءالله اتفاقات بهتری هم می‌افتد. تلاش باشگاه این است که شرایط تیم در بهترین موقعیت باشد و امکانات درستی فراهم شود، ورزشکاران بدون دغدغه به زندگی حرفه‌ای بپردازند و فقط روی وظیفه اصلی خود متمرکز شوند، فراهم کردن بستر تمرکز مسئولیت ما است تا کادر فنی و ورزشکاران بتوانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: تیم مدیریتی باید بین هواداران، سرمایه‌های اجتماعی و معنوی، شهرداری، استانداری و سایر سازمان‌ها هم‌افزایی و اتحاد ایجاد کند تا با انرژی مثبت اجتماعی به تیم کمک کنیم و بهترین نتایج کسب شود.

منبع: imna-800393

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5649

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.