پیروزی پر گل گیتی‌پسند و فرش‌آرا پس از تعطیلات

  • کد خبر : 5639
  • 19 مهر 1403, 22:00
پیروزی پر گل گیتی‌پسند و فرش‌آرا پس از تعطیلات
روز نخست از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ، روز نخست از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال آقایان امروز _ پنجشنبه نوزدهم مهر _ با پیگیری چهار دیدار برگزار شد و سایر تقابل‌ها نیز فردا دنبال خواهد شد.

شهرداری ساوه ۱ _ ایرالکو اراک ۱

در نخستین بازی از این هفته دو تیم شهرداری ساوه و ایرالکو اراک از ساعت ۱۶ برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و جدال آن‌ها با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در جریان این مسابقه ابتدا میثم خیام برای نماینده اراک گلزنی کرد و در ادامه نیز سامان قزوینی‌پور گل خورده شهرداری ساوه را جبران کرد و در نهایت این مصاف با این دو گل به پایان رسید.

پالایش نفت اصفهان ۳ _ گیتی‌پسند ۶

در دیگر جدال این هفته شاهد برگزاری شهرآورد اصفهان بودیم که پر گل و با پیروزی گیتی‌پسند به پایان رسید.

در این بازی یک طرفه ابتدا گیتی‌پسند با گل‌های محمدرضا سنگ‌سفیدی، دبل سعید احمدعباسی، محمد درخشانی و دبل بهمن جعفری از رقیب همشهری خود پیش افتاد، اما محمد طاهری، طاها نعمتیان و فرهاد توکلی برای پالایش نفت گلزنی کردند تا شهرآورد مهیج اصفهان با نتیجه شش بر سه به سود گیتی پسند به پایان برسد.

سفیر گفتمان ۱ _ فولاد زرند ایرانیان ۱

در سومین بازی از روز نخست هفته هفتم لیگ برتر فوتسال دو تیم سفیر گفتمان و فولاد زرند ایرانیان از ساعت ۱۶ مقابل یکدیگر قرار گرفتند و جدال آن‌ها با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در جریان این مسابقه ابتدا علیرضا محمودی برای سفیر گفتمان گلزنی کرد، اما در ادامه امیرعباس ناظوری گل خورده فولاد را جبران کرد تا این بازی با تقسیم امتیازها میان دو تیم به پایان برسد.

فولاد هرمزگان ۲ _ فرش آرا ۵

در آخرین بازی از روز نخست رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتسال دو تیم فولاد هرمزگان و فرش آرا برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و جدال آن‌ها با نتیجه پنج بر دو به سود فرش آرا به پایان رسید.

بهزاد عظیمی ابتدا برای فولاد هرمزگان گلزنی کرد، اما در ادامه سینا زنگویی گل تساوی را به ثمر رساند، احسان سلیمی نیز برای دومین بار دروازه فرش آرا را به سود فولاد هرمزگان باز کرد، اما در نهایت حسین محمدی، سینا زنگویی، محسن محمدزاده و سجاد عادلی‌پور دیگر گل‌های فرش آرا در این دیدار را به ثمر رساندند تا سه امتیاز این جدال در جیب این تیم باشد.

منبع: imna-799322

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5639

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.