قدردانی از روسای استانی به سبک فدراسیون هندبال

روسای استانی ناظران جدید فدراسیون هندبال در لیگ برتر باشگا‌ه‌های کشور

  • کد خبر : 5626
  • 18 مهر 1403, 15:25
روسای استانی ناظران جدید فدراسیون هندبال در لیگ برتر باشگا‌ه‌های کشور
با وجود غیبت در سمینار پیش فصل ناظران و داوران ، اما به یکباره نام روسای یکی از هیات های استانی در لیست نمایندگان فدراسیون در هفته اول لیگ برتر باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

فصل جدید لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌ های کشور در سی و هفتمین دوره خود در سال ۱۴۰۳ با شرکت ۱۰ تیم و از روز یکشنبه ۱۵ مهرماه به میزبانی کرمان استارت خورد.

روز دوم از هفته نخست لیگ برتر مردان دوشنبه ۱۶ مهر ماه سالجاری با انجام چهار مسابقه به پایان رسید.

در حالیکه سمینار پیش فصل داوران و ناظران هندبال مردان ایران یک روز قبل از استارت لیگ سی و هفتم یعنی روز شنبه چهاردهم مهرماه در سال استاد فارسی اکادمی ملی المپیک با حضور رئیس و دبیر فدراسیون هندبال برگزار شد که عصر همان روز راس ساعت ۱۵:۵۹ دقیقه روابط عمومی فدراسیون باهمکاری کمیته داوران و مسابقات فدراسیون هندبال، اسامی داوران، ناظران و همچنین نمایندگان فدراسیون در هفته نخست لیگ برتر هندبال مردان را اعلام کرد.

در شرایطی که رئیس هیات هندبال استان فارس یعنی "رضا غلامشاهی" در سمینار پیش فصل داوران و ناظران در تهران غایب بود (بنا بر اسناد ومدارک موجود و همچنین اطلاع رسانی هیات هندبال استان فارس که فقط نام آقایان، نکویی، شجاع و برادران مختاری را به عنوان ناظر اطلاع رسانی و در فضای مجازی از جمله شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد) اما ازسوی فدراسیون هندبال نام غلامشاهی رئیس هیات استان فارس ( بدون سبقه نظارت و داوری در سطوح پایبن تر از جمله لیگ دسته یک و دو) نام او در لیست نمایندگان هفته نخست لیگ برتر هندبال مردان قرار گرفت.

بر همین اساس وی در دیدار دو تیم شهید چمران لارستان و زغال سنگ طبس که به میزبانی لارستان و با قضاوت داوران، محمدامین پولادی و رضا شنبدی    و همچنین ناظران فنی حامد بیات(رئیس هیات هندبال استان مرکزی)  و علی ضامن آویش برگزار شد که نام رضا غلامشاهی ریاست هیات هندبال استان فارس نیز به عنوان نماینده فدراسیون در خبر منتشر شده بر روی سایت ،اعلام شد.

به هرحال با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد فدراسیون هندبال قصد دارد اینگونه قدردانی از روسای استانی را به سبک خاص خود و یا حتی به صورت ویژه انجام دهد و قدردان تلاش‌ها و حمایت‌های روسای استانی از مجموعه فدراسیون هندبال باشد.

البته هنوز اوایل آغاز لیگ سی وهفتم و فصل جدید لیگ برتر هندبال مردان است ، کم کم جامعه هندبال باید خود را آماده نظارت سایر روسای استانی کنند. یاخیر؟ باید صبر کرد آیا فدراسیون هندبال و در راس آن کمیته مسابقات و داوران به سایر روسای استانی قضاوت،نظارت یا نماینده فدراسیون بودن را در هفته های آتی لیگ برتر باشگاه‌های کشور هدیه می‌دهد یاخیر؟

سوالی که کمی زمان میبرد برای رسیدن به جواب آن...!

✍️صمد خزایی(  روزنامه‌نگار)

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5626

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.