کاپیتان سپاهان: بالانس‌ خوبی در تیم داریم

  • کد خبر : 5610
  • 15 مهر 1403, 10:45
کاپیتان سپاهان: بالانس‌ خوبی در تیم داریم
Vبازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: من در هر تیمی که بازی کردم به چیزی جز قهرمانی فکر نکردم، بالانس خوبی در تیم داریم که دست مربی را برای استفاده از ترکیب‌های مختلف باز می‌گذارد و این برای استراحت بیشتر بازیکنان نیز خوب است.

به گزارش ورزش ببین به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مجتبی حیدرپور، کاپیتان تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: باعث افتخار است دوباره در خدمت سپاهان هستم، سال‌های گذشته سابقه کسب عنوان قهرمانی با این تیم را در کارنامه دارم و سپاهان یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین باشگاه‌های ایران است که سرمایه‌گذاری خوبی در هندبال انجام داده است.

وی افزود: امیدوارم امسال نیز مانند سال‌های گذشته به عنوان پرافتخار‌ترین تیم ایران قهرمان لیگ شویم و سپس در مسابقات آسیایی حضور یابیم تا دوباره شاهد قدرت‌نمایی هندبال سپاهان باشیم؛ با پتانسیلی که امسال در تیم می‌‌بینم توانایی دستیابی به این اهداف را داریم

حیدرپور تصریح کرد: تیم ما از بازیکنان با تجربه و جوان تشکیل شده است، بازیکنان جوان ما نیز چند سالی است در لیگ بازی می‌کنند و در سطح لیگ ایران تجربه خوبی دارند؛ این که چگونه از این بازیکنان استفاده شود تصمیمی است که کادرفنی اتخاذ خواهد کرد.

بازیکن سپاهان گفت: فکر می‌کنم تیمی که در حال حاضر داریم، آمادگی خوبی دارد چون زودتر از تیم‌‌های دیگر آغاز کردیم، هدفی داریم که توسط کادرفنی و بازیکنان ترسیم شده است و باید به این هدف دست یابیم.

وی ادامه داد: لیگی داریم که زمان زیادی به طول خواهد انجامید، بازی در لیگ و حضور در اردو‌های تیم ملی باعث می‌شود حفظ بازیکنان در شرایط مناسب کار سختی باشد.

حیدرپور گفت: قطعا وقتی سرمربی تیم ملی بازی‌های تیم ما را نگاه کند بیش از ۷ تا ۸ بازیکن سپاهان به تیم ملی دعوت خواهند شد؛ البته حضور بازیکنان زیاد در تیم ملی نکات مثبت و منفی خود را دارد.

کاپیتان سپاهان ادامه داد: من در هر تیمی که بازی کردم به چیزی جز قهرمانی فکر نکردم، بالانس خوبی در تیم داریم که دست مربی را برای استفاده از ترکیب‌های مختلف باز می‌گذارد و این برای استراحت بیشتر بازیکنان نیز خوب است.

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5610

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.