پیروزی میلی متری گیتی پسند مقابل سایپا

  • کد خبر : 5588
  • 11 مهر 1403, 20:00
پیروزی میلی متری گیتی پسند مقابل سایپا
تیم گیتی پسند در هفته نخست با نتیجه سه بر دو مقابل تیم سایپا به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری ، دیدار گیتی پسند و سایپا در قالب هفته نخست لیگ برتر والیبال امروز - چهارشنبه یازدهم مهر- در سالن مخابرات برگزار شد که گیتی پسند با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

اسامی تیم والیبال گیتی پسند:

هادی شورکابی، مصطفی رئیسیان، امید سقلی، مهدی بیاتی، هومن باقری، عرفان جلالی نژاد، امیرحسن خانی، شایان سپهری، بنیامین ایگدری، شادمهر کمائی، امیرعلی دولتی، موسی سخاوی، امیرحسین ساداتی، علیرضا صفایی

سرمربی: سعید عقیلی

اسامی تیم والیبال سایپا:

محمد بربست، امیرحسین ابولحسنی، سالار بهالدینی، امیرحسین درخشانی، محمد امین حیدری، قاسم کارخانه، متین احمدی، کیارش حیدری، پوریا حسین‌پور، علی غیاث‌آبادی، آرمین تشکری، فاضل احمدی، یوسف نوذری

سرمربی: محمد ترکشاوند

گیتی پسند ۲۶ - سایپا ۲۴

شرح ست نخست:

دو تیم در شرایط یکسان بازی را شروع کردند و به دنبال کسب امتیازات نخست و ایجاد اختلاف از همان ابتدا بودند. گیتی پسند و سایپا در روند امتیازگیری پایاپای وای پیش رفتند. در نتیجه ۱۴ بر ۱۳ اولین وقت استراحت گرفته شوند. در ادامه همچنان دو تیم دوشا دوش هم و امتیازات را کسب کردند. در حالی که دو تیم در امتیاز ۲۴ به تساوی رسیده بودند، تیم گیتی پسند با دریافت دو امتیاز پیاپی نتیجه را ۲۶ بر ۲۴ کرد تا در ست شماری پیش بیوفتد.

گیتی پسند ۲۴ - سایپا ۲۶

شرح ست دوم:

اولین امتیاز ست دوم برای سایپا رقم خورد اما بلافاصله امتیازات برابر شد. دو تیم تا امتیاز ۵ پایاپای پیش رفتند اما شاگردان عقیلی با کسب سه امتیاز پیاپی نتیجه را ۸ بر ۵ کردند. سایپا با حملات سریع و توپ‌های قدرتی ۴ امتیاز پیاپی دریافت کرد. در ادامه ست همچون ست نخست دو تیم دوشا دوش یک دیگر در امتیازگیری پیش رفتند و وقت استراحت‌های گرفته شده از سمت دو سر برای پیش افتادن و ایجاد اختلاف امتیاز کافی نبود. دو تیم در امتیاز ۲۱ به تساوی رسیدند و تا امتیاز ۲۴ پایاپای پیش رفتند. در نهایت سایپا با امتیاز ۲۴ بر ۲۶ به پیروزی رسید تا دو تیم در ست شماری به تساوی برسند.

گیتی پسند ۲۸ - سایپا ۳۰

شرح ست سوم:

همچون ست‌های پیشین این ست نیز پایاپای شروع شد و دو تیم پر دفاع روی تور و استفاده از جاهای خالی زمین حریف یکسان عمل کردند. در ابتدای این ست اختلاف امتیاز به بالای عدد یک نرسید تا در میانه راه امتیازگیری گیتی پسند دو امتیاز پیش افتاد. در نتیجه ۱۳ بر ۱۱ سایپا درخواست وقت استراحت کرد که حاصل کسب یک امتیاز و توپ بود. تیم سایپا زودتر امتیازات خود را به عدد ۲۰ رسید و بلافاصله در یک رالی دیدنی امتیازات را ۱۹ بر ۲۱ کرد تا سرمربی گیتی پسند درخواست وقت استراحت کند. حاصل وقت استراحت کسی امتیاز ۲۰ و توپ برای تیم اصفهانی بود.

در امتیازات پایانی هر دو تیم برای کسی پوین حریص بودند تا ست را به نام خود ضرب کنند. در ست سوم پر مجموع ۵۸ امتیاز کسب شد که ۲۸ امتیاز سهم شاگردان عقیلی و ۳۰ امتیاز سهم شاگردان ترکاشوند بود. سایپا با برتری در این ست، دو بر یک پیش افتاد.

گیتی پسند ۲۵ - سایپا ۱۸

شرح ست چهارم:

دو تیم ست چهارم را نیز دوشادوش یک دیگر شروع کردند. دو نیم در امتیاز ۹ به تساوی رسیدند اما در ادامه گیتی پسند با کسب سه امتیاز پیاپی نتیجه را ۱۲ بر ۹ کرد. در نتیجه ۱۶ بر ۱۳ گیتی پسند درخواست وقت استراحت کرد تا مانع امتیازگیری سایپا شود. توپ و امتیاز برای گیتی پسند بود و در ادامه نیز شاگردان عقیلی اختلاف را به عدد ۵ رساندند. در نتیجه ۱۹ بر ۱۴ سایپا درخواست وقت استراحت کرد که حاصل در آوردن توپ و امتیاز از چنگ گیتی پسند بود. گیتی پسند زودتر به امتیاز ۲۰ رسید. گیتی پسند با بازی سرعتی و استفاده از اشتباهات حریف امتیازات را یکی پس از دیگری کسب کرد و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به برتری رسید تا دو تیم در ست شماری دو بر دو مساوی شوند.

گیتی پسند ۱۵ - سایپا

شرح ست پنجم:

اولین امتیاز این ست سهم تیم میزبان بود اما این تیم سایپا بود که خیلی سریع امتیازات را ۲ بر ۵ به سود خود کرد. با درخواست وقت استراحت ترمز سایپا در امتیازگیری گرفته شد و دو تیم در امتیاز ۷ به تساوی رسیدند. در ادامه تیم گیتی پسند با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسید.

منبع: imna-796485

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5588

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.