سال آینده برای ملی‌پوش شدن تلاش می‌کنم

  • کد خبر : 5512
  • امروز, 10:00
سال آینده برای ملی‌پوش شدن تلاش می‌کنم
دارنده مدال برنز کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: در رقابت‌های جهانی آلبانی در ترکیب تیم امید حضور خواهم داشت و سال آینده برای گرفتن دوبنده تیم ملی بزرگسالان به تلاش خود ادامه خواهم داد.

به گزارش خبرگزاری ، سیددانیال سهرابی اظهار کرد: خدا را شاکرم که توانستم در انتخابی تیم ملی شایستگی‌ام را به نمایش بگذارم. با آنکه در دیدار دوم خود برابر محمدرضا گرایی عقب بودم، خودم را نباختم و در واپسین ثانیه‌ها توانستم امتیازهای لازم را به‌دست آوردم. با توجه به اینکه پس از این مسابقه به نتیجه آن اعتراض شد، کمیسیون داوری نتیجه را اعلام کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در این خصوص ابهام یا اعتراضی ندارید، افزود: خداوند همه‌چیز را رقم خواهد زد و ما نمی‌توانیم دخالتی داشته باشیم.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی هانگژو ادامه داد: محمدرضا گرایی یکی از بهترین کشتی‌گیران کشورمان محسوب می‌شود که توانسته است قهرمانی جهان و المپیک را برای کشورمان به دست آورد. او از لحاظ اخلاقی و مدالی الگوی بزرگی برای تمام فرنگی‌کاران است و امیدوارم نماینده شایسته کشورمان در رقابت جهانی باشد، چرا که او قهرمان کشورمان است و می‌تواند در آلبانی با بهترین نتیجه شادی را برای مردم کشورمان رقم بزند.

سهرابی خاطرنشان کرد: برای پوشیدن دوبنده تیم ملی، طی چند ماه اخیر بسیار زحمت و زجر کشیدم اما از پاریس جا ماندم. البته برای حضور در المپیک مشکلاتی داشتم که باعث شد تا نتوانم آنگونه که باید، تمریناتم را پیگیری کنم. اکنون مهم‌ترین هدفم حضور موفق در رقابت‌های زیر ۲۳ سال جهان در آلبانی است.

وی در خصوص تغییر وزن خود نیز گفت: در حال حاضر ۷۳ کیلوگرم وزن دارم؛ این موضوع موجب شد تا در وزن غیرالمپیکی شانس خود را محک بزنم. بنا دارم در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ در وزن ۷۲ کیلوگرم به روی تشک بروم و برای المپیک به ۷۷ کیلوگرم تغییر وزن خواهم داد.

سهرابی بیان کرد: در آلبانی هیچ حریفی را نمی‌توان بازنده معرفی کرد اما شناخت نسبی از رقبای خود در وزن ۷۲ کیلوگرم دارم.

به گزارش ، با تصمیم کادر فنی و به‌منظور حضور تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های جهانی اوزان غیرالمپیکی، در دو وزن مسابقه درون‌اردویی برگزار شد که در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا گرایی، دانیال سهرابی و محمدرضا رستمی روی تشک رفتند و در نهایت سیددانیال سهرابی دوبنده تیم ملی کشورمان را در این وزن بر تن کرد.

محمدرضا گرایی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۳ پیش بود که سهرابی در ۳۰ ثانیه پایانی با فن سنجاب پرنده دیدار باخته را با پیروزی عوض کرد. این دیدار با نتیجه هفت و بر هفت به پایان رسید که گرایی درخواست چلنج داد و با بررسی دقیق داوری یک امتیاز دیگر به سهرابی داده شد. در نهایت این دیدار با برتری ۸ بر ۷ به سود دانیال سهرابی به پایان رسید.

پس از این مبارزه هیئت کشتی نسبت به داوری مبارزه اعتراض کرد که کمیسیون داوران نظر خود را به این شرح اعلام کرد: «در ۳۰ ثانیه پایانی کشتی، کشتی‌گیر آبی (سهرابی) موفق می‌شود با یک حمله کشتی‌گیر قرمز (گرایی) را از تشک خارج کند که حاصل این خروج یک امتیاز به نفع کشتی‌گیر آبی است. ضمناً در این حالت به علت اینکه کشتی‌گیر قرمز با فشار حریف به بیرون تشک هدایت می‌شود، فراری از سوی این کشتی‌گیر صورت نگرفته است، همچنین تیم داوری یک امتیاز برای خروج از تشک و یک امتیاز به جهت فرار از تشک داده بود.»

حال با توجه به اعلام نظر کمیسیون داوری، محمدرضا گرایی به رقابت جهانی غیرالمپیکی و سیددانیال سهرابی نیز در ترکیب تیم امیدهای جهان راهی آلبانی خواهند شد. رقابت جهانی اوزان غیرالمپیکی و امیدهای جهان اوایل آبان برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

منبع: imna-792640

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5512

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.