استاندار گیلان خواستار بررسی ابعاد فوت هوادار تیم ملوان بندرانزلی شد

  • کد خبر : 5450
  • 24 شهریور 1403, 16:00
استاندار گیلان خواستار بررسی ابعاد فوت هوادار تیم ملوان بندرانزلی شد
در پی درگذشت هوادار قدیمی فوتبال و باشگاه ملوان بندرانزلی در جریان دیدار شب گذشته سپاهان و ملوان، استاندار گیلان ضمن ابراز تأسف از این حادثه ناگوار و با ابراز همدردی با خانواده مرحوم مرتضی خائفی، خواستار بررسی ابعاد این حادثه تلخ شد.

به گزارش خبرگزاری از گیلان، در پی درگذشت هوادار قدیمی فوتبال و باشگاه ملوان بندر انزلی در جریان دیدار شب گذشته سپاهان و ملوان، اسدالله عباسی استاندار گیلان ظهر امروز _شنبه بیست‌وچهارم شهریور_ ضمن ابراز تأسف از این حادثه ناگوار و با ابراز همدردی با خانواده مرحوم مرتضی خائفی، خواستار بررسی ابعاد این حادثه تلخ شد.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین ضمن عرض تسلیت این حادثه غم‌بار به خانواده محترم ایشان و نیز جامعه ورزشی استان؛ رحمت و مغفرت الهی را از درگاه خداوند خواستار و اعلام کرد که ابعاد حادثه به صورت جامع بررسی و از طریق رسانه‌های استان به اطلاع عموم خواهد رسید.

به گزارش ، در جریان دیدار دیشب سپاهان و ملوان یکی از هواداران تیم ملوان بندرانزلی که برای حمایت از ملوان خود را به اصفهان رسانده بود، به دلیل هیجانات بازی و حمله قلبی درگذشت تا این اتفاق موجی از ناراحتی را در فوتبال کشور ایجاد کند.

منبع: imna-789675

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5450

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.