هر بازی برای ما حکم فینال دارد / تقابل با تیم سابق جالب بود

  • کد خبر : 5363
  • 10 شهریور 1403, 00:00
هر بازی برای ما حکم فینال دارد / تقابل با تیم سابق جالب بود
مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان: هر بازی برای‌مان حکم فینال دارد و امیدوارم در پایان فصل نتیجه مناسبی رقم بزنیم.

به گزارش خبرگزاری ، حسین گودرزی شامگاه امروز _جمعه نهم شهریور_ پس از برتری تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل شمس‌آذر قزوین در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در میکسدزون ورزشگاه امام‌خمینی اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی هوشمندانه‌ای مقابل تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین به‌نمایش گذاشتیم و خیلی‌خوشحالم که علی‌رغم سخت‌بودن این دیدار، توانستیم بازی امروز را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی افزود: از هواداران خونگرم سپاهان که کیلومترها سفر کردند و به ورزشگاه امام‌خمینی اراک آمدند تا کنارمان باشند. امروز هواداران با دل‌وجان تیم‌مان را تشویق کردند و پیروزی امروز مبارک‌شان باشد.

مدافع تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: شمس‌آذر قزوین تیمی است که من در آن‌جا رشد کردم و احترام زیادی برای‌شان قائل هستم. آرزو می‌کنم همیشه سربلند و موفق باشند. تقابل با تیم سابق برای من جالب بود اما این جدال داخل زمین است و امیدوارم شمس‌آذر در ادامه راه نتایج خوبی کسب کند.

حسین گودرزی خاطرنشان کرد: مسیرمان به‌گونه‌ای است که باید بازی به بازی تمرکز کنیم و جلو برویم. هر بازی برای‌مان حکم فینال دارد و تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا در انتهای فصل نتیجه خوبی برای باشگاه سپاهان به‌دست بیاوریم.

به گزارش ، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و شمس‌آذر قزوین عصر امروز _جمعه نهم شهریور_ در چارچوب هفته سوم از بیست‌وچهارمین فصل رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه امام‌خمینی شهر اراک در برابر یکدیگر قرار گرفتند و در پایان سپاهان با یک گل مقابل شمس‌آذر به پیروزی رسید.

منبع: imna-785761

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5363

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.