ترکیب سپاهان برابر خیبر خرم آباد (احتمالی)

  • کد خبر : 5305
  • 2 شهریور 1403, 14:00
ترکیب سپاهان برابر خیبر خرم آباد (احتمالی)
تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف خیبر خرم آباد می​رود که همچنان چند بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال، امروز _جمعه، دوم شهریور_ از ساعت ۱۹:۳۰ تیم‌های خیبر خرم آباد و سپاهان در ورزشگاه تختی خرم آباد به مصاف یکدیگر می‌روند. سپاهان که هفته اول فصل جاری را با پیروزی خانگی سه بر یک برابر چادرملو پشت سر گذاشت، در این هفته برابر یک تیم دیگر تازه لیگ برتری شده قرار می‌گیرد و امیدوار است در هفته‌ای که بازی پرسپولیس و تراکتور، دو مدعی دیگر با نتیجه تساوی به پایان رسیده است، دومین سه امتیاز فصل را کسب کند و به صدرنشینی خود ادامه دهد.

مانند بازی قبل هادی محمدی و مهدی لیموچی به دلیل مسائل مربوط به سقف قرارداد در لیست سپاهان حضور نخواهند داشت و البته استیون انزونزی، خرید جدید سپاهان نیز به دلیل صادر نشدن آی تی سی نمی‌تواند سپاهان را مقابل خیبر همراهی کند. به غیر از این سه بازیکن، سیاوش یزدانی نیز به دلیل مسائل انضباطی فعلاً در اختیار باشگاه قرار گرفته است و در لیست بازی حضور نخواهد داشت.

با این شرایط به نظر نمی‌رسد مورایس نسبت به بازی قبل تغییرات زیادی در ترکیب اصلی خود ایجاد کند و احتمالاً با کمترین تغیرات به مصاف خیبر خرم آباد خواهد رفت.

خط دفاع و احتمال تغییرات

در بازی با چادر ملو زمانی که بازی گره خورده بود اولین تغییرات مربوط به سمت راست خط دفاع بود و البته از ابتدای نیمه دوم تغییراتی در چینش خط دفاع چهار نفره سپاهان به وجود آمد. این اتفاقات می‌تواند نشان دهد مورایس از عملکرد دو دفاع کناری خود راضی نبوده است و احتمال تغییر مدافعان کناری سپاهان به خصوص سمت راست خط دفاعی وجود دارد. با این وجود هرچند حنانوف و یوسفی گزینه‌های جایگزین پست دفاع راست هستند اما با توجه به اینکه هر دو ترکیب اصلی و در مناطق دیگری از زمین حضور داشتند، بعید است مورایس از آنها به جای حردانی در سمت راست استفاده کند، بدین ترتیب احتمال حضور حردانی و گودرزی در ترکیب اصلی بیشتر است. در قلب خط دفاع نیز با توجه به غیبت محمدی و یزدانی، این حزباوی و دانشگر هستند که زوج دفاعی جلوی پیام نیازمند را تشکیل می‌دهند.

نقش جدید دابو و کریمی در میانه میدان

بازی با چادرملو نشان داد مورایس از حنانوف در پست هافبک دفاعی استفاده می‌کند و احتمالاً پس از صادر شدن مجوز بازی انزونزی، این هافبک تنومند جایگزین او در این پست می‌شود. جلوتر از حنانوف اما دابو و کریمی به عنوان دو بازیساز حضور خواهند داشت تا اینگونه خط میانی سپاهان که کمترین بازیکن شاخص را در بین مدعیان دارد برای بازی هفته دوم تشکیل شود. رضا اسدی، ارشیا سرشوق و عباس حبیبی می‌توانند گزینه‌های جانشین نفرات اصلی باشند.

مهاجمان سپاهان به دنبال عملکردی زهردارتر

با وجود اینکه خط حمله سپاهان در بازی با چادرملو از لحاظ آماری عملکرد خوبی داشت اما انتظار می‌رود خط حمله این تیم زهردارتر باشد و هم موقعیت بیشتر ایجاد کند و هم از موقعیت‌ها بهتر استفاده کند. در بازی با خیبر مانند بازی قبل به احتمال زیاد کاوه رضایی، بهترین بازیکن بازی قبل در رأس خط حمله حضور خواهد داشت و آریا یوسفی به عنوان وینگر راست به کار گرفته می‌شود. در سمت چپ خط حمله در بازی قبل محمد مهدی محبی به کار گرفته شد و از اواسط نیمه دوم رضا شکاری به جای او به زمین آمد، باید دید مورایس در مورد این منطقه از زمین مانند بازی قبل عمل خواهد کرد یا شکاری را از ابتدا به بازی می‌فرستد.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر خیبر خرم آباد به شرح زیر است:

پیام نیازمند، محمد امین حزباوی، محمد دانشگر، حسین گودرزی، صالح حردانی، وحدت حنانوف، برایان دابو، محمد کریمی، آریا یوسفی، محمد مهدی محبی و کاوه رضایی

منبع: imna-783565

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5305

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.