ترکیب سپاهان برابر چادرملو (احتمالی)

  • کد خبر : 5241
  • 26 مرداد 1403, 08:00
ترکیب سپاهان برابر چادرملو (احتمالی)
تیم فوتبال سپاهان امروز در نخستین هفته لیگ برتر میزبان تیم تازه لیگ برتری شده چادرملو است.

به گزارش خبرگزاری ، در چارچوب رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۹:۱۵ تیم‌های سپاهان و چادرملو اردکان در ورزشگاه نقش جهان رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

سپاهان که فصل را با شکست سنگین برابر شباب الاهلی امارات در ورزشگاه نقش جهان آغاز کرد، در دومین بازی فصل نیز در ورزشگاه خانگی خود پذیرای حریف خود خواهد بود. مورایس در بازی با شباب الاهلی با چالش عجیب محرومیت همزمان سه مدافع وسط خود همراه بود اما برای بازی هفته اول لیگ سپاهان هیچ محروم و مصدومی ندارد و مورایس با ترکیبی کامل به مصاف رقیب می‌رود.

ترکیب کامل دفاعی با یک علامت سوال

خط دفاع سپاهان در این فصل برخلاف فصل گذشته با جذب محمد امین حزباوی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و احتمالاً سپاهانی‌ها در این فصل کمترین دغدغه را در این منطقه از زمین خواهند داشت. در اولین ترکیب ثابت سپاهان احتمال حضور محمد امین حزباوی به عنوان یکی از دو مدافع وسط بیشتر است و در کنار او یکی از بین یزدانی، دانشگر و محمدی باید انتخاب شود که احتمال انتخاب یزدانی بیشتر است. در دو سمت خط دفاع چهره‌های متفاوتی نسبت به فصل قبل حضور خواهند داشت و حسین گودرزی به عنوان دفاع چپ و صالح حردانی به عنوان دفاع راست به کار گرفته می‌شوند.

در عقب زمین اما بیشترین ابهام در مورد پست دروازه‌بان است. در حالت عادی انتخاب اول کادر فنی سپاهان باید پیام نیازمند باشد اما اشتباهی که او مشترکاً با حنانوف مقابل شباب الاهلی انجام دادند شاید به قیمت از دست رفتن جایگاه ثابت برای نیازمند تمام شود و نیما میرزازاد جای او را در چارچوب بگیرد. در هر صورت باید منتظر ماند و دید مورایس این تغییر مهم را در دروازه تیمش انجام می‌دهد یا خیر.

میانه میدان و ضعف شدید مهره

برایان دابو و محمد کریمی تنها مهره‌های قابل اتکا و البته ثابت مورایس برای میانه میدان هستند که احتمالاً امروز هم به عنوان دو هافبک تدافعی‌تر در ترکیب قرار خواهند گرفت. کمی جلوتر از آنها نیاز به یک هافبک طراح و هجومی‌تر است که عملاً در سپاهان چنین بازیکنی وجود ندارد و مورایس احتمالاً از یکی از وینگرهای خود مثل محبی، شکاری، لیموچی و یا حتی اسدی در این پست استفاده خواهد کرد. برابر شباب الاهلی محبی در این پست به کار گرفته شد و به همین دلیل برابر چادرملو هم احتمال حضور او بیش از سایرین است.

خط حمله‌ای که باید زهردار باشد

در دیدار مقابل شباب الاهلی کاوه رضایی در نوک خط حمله حضور داشت و جواد آقایی‌پور و آریا یوسفی دو وینگر چپ و راست سپاهان بودند. با توجه به عملکردی که سپاهان در بخش تهاجمی در آن بازی داشت اما احتمال تغییرات در این منطقه از زمین وجود دارد و ممکن است مهدی لیموچی به جای آریا یوسفی در پست وینگر چپ به کار گرفته شود.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر چادرملو اردکان

پیام نیازمند، محمد امین حزباوی، سیاوش یزدانی، صالح حردانی، حسین گودرزی، برایان دابو، محمد کریمی، محمد مهدی محبی، آریا یوسفی، محمد جواد آقایی‌پور و کاوه رضایی.

منبع: imna-781478

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5241

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.