امیدوارم ۳ امتیاز بازی فردا را کسب کنیم

  • کد خبر : 5238
  • 25 مرداد 1403, 22:00
امیدوارم ۳ امتیاز بازی فردا را کسب کنیم
مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازیکن‌های بسیاری از ما جدا شدند و بازیکن‌های جوانی به ما اضافه شدند و همان‌طور که با آنها برای بازی‌های آسیایی تلاش کردیم، امیدوارم بتوانیم فردا در یک بازی خوب سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ، هوگو میگل پریرا دِ آلمیدا امشب _پنجشنبه بیست‌وپنجم مرداد_ در نشست‌خبری پیش از تقابل تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و چادرملو اردکان در چارچوب دیدار هفته نخست لیگ‌برتر ایران اظهار کرد: فردا شروع فصل را در پیش خواهیم داشت و امیدوارم در سومین سالی که من در ایران حضور دارم، امیدوارم بتوانیم لیگ را خوب شروع کنیم، ژوزه مورایس کمی کسالت داشت و امیدوارم با بهبودی در دیدار فردا حاضر شوند.

وی افزود: بازیکن‌های بسیاری از ما جدا شدند و بازی‌های جوانی به ما اضافه شدند و همان‌طور که با آنها برای بازی‌های آسیایی تلاش کردیم، امیدوارم بتوانیم فردا در یک بازی خوب سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بیان کرد: کیفیت نداشتن زمین نقش‌جهان حقیقتی است که در بازی مقابل شباب الاهلی عملکرد خوب ما را کاهش داد و باید خود را با این وضعیت وفق دهیم و خود واقعی‌مان را نشان دهیم.

وی تصریح کرد: سپاهان باشگاه بزرگی است که هواداران‌ش انتظار قهرمانی دارند، فصل نخست خوب بود و با اختلاف یک امتیاز قهرمانی را دادیم، اما در فصل دوم عملکرد ضعیف‌تری داشتیم و امیدواریم بازی به بازی خوب پیش برویم و عملکرد خوبی را ارائه دهیم.

هوگو عنوان کرد: در حال حاضر بازیکنانی که با ما حضور دارند حائز اهمیت است و بازیکنانی که ما داریم بازیکنان جوانی هستند و کارمان را ادامه می‌دهیم، باید ایده‌های تاکتیتی‌هایمان را در آنها اعمال کنیم.

منبع: imna-781436

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5238

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.