ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن ( احتمالی)

  • کد خبر : 5233
  • 25 مرداد 1403, 14:00
ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن ( احتمالی)
تیم پرسپولیس در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری ، در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی تهران برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

قرمز پوشان در این فصل با تفکرات سرمربی جدید خود پا به گردونه رقابت‌ها خواهند گذاشت و از همین‌رو حدس ترکیب احتمالی این تیم در هفته اول کار دشواری است، اما به نظر می‌رسد گاریدو از مهره‌های نام آشنای خود در این جدال استفاده کند.

خط دروازه؛ گندزو و نخستین آزمون

پس از جدایی علیرضا بیرانوند از جمع قرمز پوشان پایتخت حضور یک مهره مؤثر در خط دروازه پرسپولیس تبدیل به یکی از مشکلات هواداران این تیم شده بود، اما کادرفنی این تیم به رغم در اختیار داشتن بازیکنان جوانی همچون امیررضا رفیعی در این پست ترجیح داد گندزو را به خدمت بگیرد و از همین‌رو به احتمال فراوان کادرفنی این تیم در نخستین جدال خود نام این بازیکن را در خط دروازه و ترکیب اصلی خود قرار خواهد داد.

مدافعان؛ چالش مدافع راست

پرسپولیس در فصل‌های گذشته از جمله تیم‌هایی به شمار می‌رفت که در خط دفاع از ثبات خوبی برخوردار بود، اما در این فصل به دلیل جدایی اسماعیلی‌فر با چالش مدافع راست روبه‌رو است.

در هر صورت به نظر می‌رسد کادرفنی قرمز پوشان برای تقابل با ذوب آهن نام بازیکنانی همچون گئورگی ولسیانی و محمد حسین کنعانی‌زادگان را در خط دفاع میانی قرار دهد و برای دفاع چپ و راست از العمود و محمد مهدی احمدی در ترکیب اولیه خود استفاده کند.

هافبک‌ها؛ مهندس‌های کهنه‌کار

بدون تردید چینش خط هافبک برای پرسپولیس در این تقابل از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به مهره‌های با تجربه‌ای که این تیم در خط میانی در اختیار دارد به احتمال فراوان شاهد

چینش یک خط هافبک با تجربه در خط میانی قرمز پوشان باشیم.
به نظر می‌رسد در جدال امروز پرسپولیس شاهد حضور اوستون اورونوف، میلاد سرلک، سعید صادقی و سروش رفیعی در خط هافبک باشیم.

مهاجمان؛ زوج آل‌کثیر و علیپور

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تلاش قابل توجهی برای جذب مهاجم داشت و مهره‌های باتجربه و خوش تکنیکی همچون علیپور را نیز به خدمت گرفت.

باتوجه به اینکه قرمز پوشان پایتخت قصد دارند از همان ابتدا گام خود را محکم بردارند انتظار می‌رود نمایشی هجومی از خود ارائه دهند و به همین دلیل علی علیپور و عیسی آل‌کثیر مهاجمان پرسپولیس در مصاف با ذوب‌آهن خواهند بود.

منبع: imna-781289

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5233

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.