لیگ برتری‌ها آماده ماجراجویی در فصل جدید

  • کد خبر : 5227
  • 24 مرداد 1403, 08:00
لیگ برتری‌ها آماده ماجراجویی در فصل جدید
هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از فردا آغاز خواهد شد و تا جمعه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ، سوت آغاز رقابت‌های بیست و چهارمین دوره لیگ‌برتر فوتبال فردا همزمان با تقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن به صدا در خواهد آمد و در مجموع مسابقات هفته اول در روزهای پنجشنبه و جمعه دنبال خواهد شد.

پرسپولیس _ ذوب‌آهن

تقابل جذاب و زودهنگامی که تمام اهالی فوتبال علاقه ویژه‌ای به آن دارند فردا از ساعت ۱۹:۳۰ با قضاوت بیژن حیدری برگزار خواهد شد.

قرمزپوشان پایتخت با تغییراتی اساسی آماده این مصاف خواهند شد که نمونه بارز آن حضور خوان گاریدو در رأس کادر فنی پرسپولیس است و شخصی با تفکرات وی آشنایی ندارد. ذوب‌آهن نیز پیش از آغاز فصل جدید بعضی بازیکنان خود را از دست داد، اما می‌توان گفت شاکله اصلی تیم خود را حفظ کرده است و در واقع ربیعی با ثبات بهتری به مصاف رقیب پر مهره خود خواهد رفت.

ملوان _ گل‌گهر سیرجان

دومین جدال روز نخست رقابت‌های لیگ‌برتر تقابل شاگردان تارتار و زارع خواهد بود که از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه تختی انزلی و با قضاوت وحید کاظمی دنبال خواهد شد.

ملوان در این فصل به دلیل حضور بازیکنانی همچون امید نورافکن و رضا میرزایی از جمله تیم‌های پرمهره و شایسته لیگ‌برتر به شمار می‌رود که ابتدا قرار بود با هدایت سعید دقیقی پا به گردونه رقابت‌ها بگذارد، اما جدایی این سرمربی از جمع قوهای سپید موجب شد مازیار زارع پس از استعفا از سرمربیگری شمس آذر بار دیگر حضور در جمع ملوانان را تجربه کند.

گل گهر نیز فصل جدیدی را با مهدی تارتار آغاز خواهد کرد و با وجود اینکه بیشتر اهالی فوتبال با تفکرات وی آشنایی دارند، اما به نظر می‌رسد با توجه به مهره‌هایی که این سرمربی در گل گهر در اختیار دارد شاهد ارائه فوتبالی متفاوت از سوی وی باشیم.

استقلال خوزستان _ آلومینیوم اراک

سومین و آخرین جدال روز نخست از هفته اول تقابل استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک است که از ساعت ۲۰:۳۰ با قضاوت علی صفایی در ورزشگاه غدیر اهواز دنبال خواهد شد.

در چهار دیدار گذشته دو تیم سه مرتبه نماینده اراک پیروز میدان بوده و یک بار نیز استقلال خوزستان به عنوان تیم پیروز از زمین مسابقه خارج شده است.

ضمن اینکه در چهار بازی گذشته دو تیم هشت گل به ثمر رسیده که نشان می‌دهد هر یک از تقابل‌های این دو تیم حداقل دو گل داشته است و به احتمال فراوان جدال آن‌ها در لیگ بیست و چهارم به همین گونه خواهد بود.

مس رفسنجان _ تراکتور تبریز

نخستین رقابت در روز دوم مسابقات هفته نخست لیگ‌برتر رویارویی مس و تراکتور از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه شهدای مس خواهد بود.

بدون تردید تراکتور یکی از تیم‌های تا دندان مسلح این فصل از مسابقات است که با خرید بازیکنانی همچون بیرانوند، اسماعیلی‌فر و ترابی به عنوان رقیبی سر سخت آماده رویارویی با هر تیمی خواهد شد.

مس رفسنجان نیز با هدایت محرم نویدکیا ثبات تیمی خود برای لیگ بیست و چهارم را حفظ کرده است و با یک تیم منسجم پا به گردونه رقابت‌های لیگ‌برتر خواهد گذاشت.

نکته قابل تأمل این است که برخلاف آنچه انتظار می‌رود در پنج بازی گذشته دو تیم سه مرتبه مس رفسنجان پیروز میدان بوده و تراکتور نیز در یک جدال بازی را برده است، همچنین یک تقابل آن‌ها با تساوی به پایان رسیده است.

لیگ برتری‌ها آماده ماجراجویی در فصل جدید

سپاهان _ چادرملو اردکان

طلایی پوشان اصفهان در روز دوم رقابت‌های هفته اول از ساعت ۱۹:۱۵ و با قضاوت امیر عرب‌براقی در ورزشگاه فولادشهر میزبان چادرملوی اردکان خواهد بود.

دلیل میزبانی شاگردان مورایس در ورزشگاه فولادشهر ترمیم چمن استادیوم نقش جهان است که موجب شده میزبانی‌های این تیم به فولادشهر منتقل شود.

چادرملوی اردکان به تازگی از لیگ آزادگان راهی لیگ‌برتر شده و سپاهان نیز برای فصل پیش‌رو تیم خود را جوان بسته است، مواردی که نشان می‌دهد تقابل دو تیم جذاب، مهیج و غیر قابل پیش‌بینی خواهد بود.

هوادار _ خیبر خرم آباد

شاگردان رحمتی و مهاجری جمعه _ بیست‌وششم مرداد _ از ساعت ۱۹:۳۰ با قضاوت حسن اکرمی برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

بنفش پوشان پایتخت در این جدال با تفکرات مهدی رحمتی به مصاف رقیب خود خواهد رفت و پیش از آغاز فصل نیز این تیم دستخوش تغییراتی شده است.

خیبر خرم آباد نیز پس از اینکه موفق شد در لیگ آزادگان مجوز صعود به لیگ‌برتر را دریافت کند برای نخستین تقابل خود باید با هدایت مهاجری به مصاف حریف خود برود.

خیبر از جمله تیم‌هایی است که ترکیبی از بازیکنان جویای نام و با تجربه را در اختیار دارد و پیش از این ثابت کرده است شایستگی از پیش‌رو برداشتن هر تیمی را دارد.

شمس آذر قزوین _ استقلال

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته نخست لیگ‌برتر جدال شاگردان سعید دقیقی و جواد نکونام است که از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین و با قضاوت پیام حیدری به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سعید دقیقی پس از یک رفت و برگشت به ملوان هدایت قزوینی‌ها را بر عهده گرفت و جواد نکونام نیز با عملکرد قابل توجه در بازار نقل و انتقالات تیمی پرمهره و هجومی را در اختیار دارد.

در دو دیدار گذشته این دو تیم یک بار استقلال پیروز میدان بوده و یک جدال نیز با تساوی دو بر دو به پایان رسیده است.

لیگ برتری‌ها آماده ماجراجویی در فصل جدید

نساجی مازندران _ فولاد خوزستان

در آخرین تقابل هفته اول دو تیم نساجی و فولاد از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و با قضاوت سعاد وفاپیشه برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

در پنج تقابل گذشته دو تیم چهار جدال با پیروزی فولادی‌ها به پایان رسیده است و نساجی نیز در یک تقابل به عنوان تیم پیروز از زمین بازی خارج شده است.

در پنج جدال گذشته دو تیم ۹ گل به ثمر رسیده است که از این تعداد هفت گل به فولاد و دو گل به نساجی تعلق داشته است.

آماری که می‌تواند در این فصل دستخوش تغییر شود و باید دید تیم شمالی چه نتیجه‌ای را رقم خواهد زد؟

لیگ برتری‌ها آماده ماجراجویی در فصل جدید

منبع: imna-780878

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5227

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.