تیمداری در ورزش سخت شده است

  • کد خبر : 5225
  • 23 مرداد 1403, 20:00
تیمداری در ورزش سخت شده است
قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند گفت: در شرایطی تیم‌داری ما در ورزش ۱۵ ساله شد که کار در ورزش به دلیل هزینه‌های زیاد سخت شده است.

به گزارش خبرگزاری ، مراسم معارفه تیم والیبال گیتی پسند امروز -سه‌شنبه بیست‌وسوم مرداد- با حضور محمد حسین عراقی‌زاده، مسعود تابش، سعید عقیلی، مسئولین و کادر فنی و اعضای تیم در سالن همایش هتل عالی‌قاپو برگزار شد.

مسعود تابش، مشاور باشگاه سپاهان در این مراسم اظهار کرد: به بازیکنان تازه‌وارد تیم خوش‌آمد می‌گویم. امیدوارم که روند موفقیت‌های تیم والیبال گیتی‌پسند همچنان ادامه داشته باشد. خوشحالم که پس از سپاهان چند سالی ست در باشگاه بزرگ گیتی‌پسند مشغول خدمت هستم. در تمام جهان باشگاه‌های بزرگ از درآمدهای به حق ورزش ارتزاق می‌کنند و حدود ۷۰ تا ۷۵ درصد درآمد آن‌ها از طریق حق پخش تأمین می‌شود در صورتی که گیتی‌پسند هیچ گونه درآمدی ندارد و صرفاً هزینه می‌کند. به همین دلیل اعتقاد دارم بزرگترین باشگاه خصوصی جهان است.

وی افزود: روند موفقیت تیم والیبال باشگاه گیتی پسند در سه سال گذشته عالی است. سه سال پیش در لیگ دسته اول حضور پیدا کردیم و در همان سال اول به لیگ صعود کردیم و ظرف دو سال گذشته نتایج خوبی گرفتیم. در سال اول حضورمان در نتایج قابل قبولی کسب کردیم. در سال دوم هدف‌مان رسیدن به پلی‌آف بود و در مجموع تیم در این مدت عملکرد خوبی نشان داده است.

تابش گفت: تیم والیبال گیتی‌پسند ظرفیت رسیدن به سکو را دارد. توقعات از تیم والیبال گیتی‌پسند بالا رفته و شخصاً انتظار دارم که امسال روی سکو برویم. کادر فنی با تجربه و بازیکنان باکیفیت در تیم حضور دارند. می‌توانیم روی سکو برویم و به نظرم می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: همه ما یک خانواده‌ایم، شعار مجموعه گیتی پسند است. با تمام وجود می‌شود این شعار را حس کرد زیرا مسئولین گیتی پسند همه مردمی هستند و حس خانواده بودن را به همه منتقل می‌کنند. مجموعه گیتی پسند به دنبال این است که همه کارکنان و ورزشکاران این مجموعه را سهام دار کنند و از سهام مجموعه صنعتی گیتی پسند به آنان اهدا کنند.

در ادامه محمدحسین عراقی‌زاده، قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اظهار کرد: امیدوارم در کنار کادر فنی و بازیکنان والیبال گیتی‌پسند فصل پیشرو به خوبی رقم بخورد. یک ماه پیش چهاردهمین سال حضور گیتی پسند در ورزش را جشن گرفتیم و وارد پانزدهمین سال شدیم. در شرایطی تیم داری ما در ورزش ۱۵ ساله شد که کار در ورزش به دلیل هزینه‌های زیاد سخت شده است.

وی افزود: ۸۰ درصد از تیم‌های ورزشی دولتی بوده و تنها ۲۰ درصد باشگاه‌ها و تیم‌ها خصوصی هستند. باشگاه ورزشی گیتی‌پسند به عنوان تیمی از بخش خصوصی با حمایت اعضای هیأت مدیره چهارده سال مداوم به صورت حرفه‌ای در ورزش حضور داشته است. از سال ۸۹ برنامه‌های مدونی ترسیم کردیم و در حال حاضر در رشته‌های فوتسال، والیبال و هندبال در لیگ برتر حضور داریم. دو باشگاه صنعتی سپاهان و ذوب‌آهن در اصفهان فعالیت می‌کنند و این افتخار نصیب ما شده تا کنار این دو باشگاه باری از روی دوش ورزش اصفهان برداریم و برای پرورش ورزش و استعداهای استان تلاش کنیم.

عراقی‌زاده گفت: در سال ۱۳۹۰ وارد والیبال شدیم اما بنابر قول‌هایی که عملی نشد از تیم داری در رشته والیبال خارج شدیم و مجدد در سال ۱۴۰۰ در تیم داری والیبال وارد شدیم.

سپس سعید عقیلی مربی تیم والیبال گیتی پسند اظهار کرد: با جوان‌گرایی در کنار بازیکنان باتجربه وارد لیگ شدیم و امیدواریم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم. میانگین سنی بازیکنان ۲۶ سال است و یکی از بلندترین تیم‌های لیگ هستیم. کار کردن با جوانان سخت است اما همه با استعداد بوده و برای پیروزی و کسب بهترین‌ها تشنه هستند.

هومن باقری، بازیکن و کاپتان تیم گیتی پسند گفت: امیدوارم بتوانیم با پیروزی دل مردم شریف اصفهان را شاد کنیم و نام گیتی پسند و اصفهان را در کشور بالا ببریم.

در پایان جلسه با توجه به روز خبرنگار، از خبرنگارانی که در طول فصل همراه باشگاه گیتی‌پسند بودند تجلیل به عمل آمد.

منبع: imna-780754

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5225

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.