سنگربانان‌ بی‌سنگر

  • کد خبر : 5216
  • 20 مرداد 1403, 12:00
سنگربانان‌ بی‌سنگر
برخی از دروازه‌بانان نام آشنای فوتبال ایران همچنان مقصد فوتبالی خود برای لیگ بیست و چهارم را مشخص نکرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ، بیست‌وچهارمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر در آستانه آغاز شدن است و تا این لحظه بسیاری از تیم‌های لیگ برتری تکلیف اسکواد تیمی خود برای فصل پیش‌رو را مشخص کرده‌اند و با این وجود ستاره‌های بسیاری هستند که تا این لحظه تکلیف آینده آن‌ها برای لیگ بیست و چهارم همچنان نامعلوم است.

در پست دروازه‌بان، بازیکنانی همچون علیرضا حقیقی، رشید مظاهری و محسن فروزان از جمله افرادی به‌شمار می‌روند که مشخص نیست برای فصل آینده در کدام تیم پا به توپ خواهند شد.

علیرضا حقیقی

علیرضا حقیقی در لیگ بیست و دوم در تیم نساجی حضور داشت و در ۳۰ بازی و در مجموع ۲۷۰۰ دقیقه‌ای که برای این تیم به میدان رفت و هفت کلین شیت را به ثبت رساند.

سنگربانان‌ بی‌سنگر

این بازیکن در لیگ بیست و سوم راهی هوادار شد و در این تیم تهرانی این فرصت را داشت که در ۲۲ بازی و در مجموع ۲۳۸۲ دقیقه توانایی‌های خود را ثابت کند که البته حاصل تلاش وی در جمع بنفش پوشان پایتخت ثبت هفت کلین شیت بود.

رشید مظاهری

رشید مظاهری دیگر سنگربانی است که برای فصل آینده تکلیف نامشخصی دارد، این بازیکن در لیگ بیست و دوم به عضویت تیم پیکان در آمد و در مجموع ۱۳ بازی که در ۱۱۷۰ دقیقه برای تیم خود انجام داد موفق به ثبت شش کلین شیت شد.

سنگربانان‌ بی‌سنگر

مظاهری، اما در لیگ بیست و سوم روند نزولی داشت و پس از پیوستن به نساجی در ۱۴ بازی و مجموع ۱۲۶۰ دقیقه‌ای که برای این تیم شمالی بازی کرد تنها آمار یک کلین شیت را از خود به جا گذاشت.

محسن فروزان

محسن فروزان یکی دیگر از دروازه‌بانانی به شمار می‌رود که هنوز مقصد فوتبالی خود را مشخص نکرده است، این بازیکن در لیگ بیست و دوم در گل گهر سیرجان حضور داشت و تنها در دو جدال و مجموع ۱۸۰ دقیقه برای این تیم فرصت بازی پیدا کرد.

سنگربانان‌ بی‌سنگر

این بازیکن در لیگ بیست و سوم نیز راهی ذوب آهن شد و در مجموع ۹ بازی که برای این تیم در ۸۱۰ دقیقه انجام داد دو کلین شیت را به ثبت رساند.

منبع: imna-779661

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5216

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.