با بودجه محدود نمی‌توان مقابل نامحدودها ایستاد

  • کد خبر : 5185
  • 17 مرداد 1403, 08:00
با بودجه محدود نمی‌توان مقابل نامحدودها ایستاد
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: شباب الاهلی، تیمی چندملیتی است و دو بازیکن از کشورمان در اختیار دارد در صورتی که ما به عنوان یک تیم فوتبال به علت محدودیت و سقف بودجه داخل کشور خودمان دارای محدودیت جذب بازیکن هستیم.

به گزارش خبرگزاری ، مهدی آذربایجانی پس از شکست سپاهان مقابل شباب الاهلی در لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: از مردم اصفهان و هواداران سپاهان عذرخواهی می‌کنم. اگر دو موقعیتی که برای تیم به وجود آمد به گل تبدیل می‌شد نتیجه بازی فرق می‌کرد. شباب الاهلی، تیمی چندملیتی است و دو بازیکن از کشورمان در اختیار دارد در صورتی که ما به عنوان یک تیم فوتبال کشور خودمان دارای محدودیت جذب بازیکن هستیم. روز گذشته با فدراسیون فوتبال جلسه داشتیم و در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که حضور قدرتمند در آسیا تقویت تیم‌ها را می‌طلبد، قرار شد کمک کنند. محدودیت و سقف بودجه برای لیگ داخل ایران کاربردی است اما در مسابقات آسیایی نیاز به تیم قدرتمند است و با سقف بودجه امکان پذیر نیست. بزرگترین درخواست هواداران جذب بازیکن و تقویت تیم است. فدراسیون باید قوانین را تغییر دهد و موانع را برطرف کنند تا تیم‌ها تقویت شوند. نه تنها سپاهان بلکه همه تیم‌ها در مسابقات بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی افزود: تیم شباب الاهلی بازیکن آکادمی ما را جذب کرده در صورتی که ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. قانون را نباید دور زد، تیم ما ضرر همین موضوع را می‌بیند. هزینه‌ای که جدایی حسین‌نژاد برای تیم داشت عددی نیست که بتواند پوشش جذب بازیکن بدهد. هفت میلیون دلار اجازه خرید به ما داده شده است. حدود دو میلیون دلار نیز از ترانسفر به دست آوردهایم که بیشترین عدد ترانسفر است. حدود ۱۰ میلیون دلار اسکوآد تیم ما است در مقابل شباب الاهلی و دیگر تیم‌ها. همه ارکان فدراسیون و سازمان لیگ در تلاش هستند تا وضعیت تغییر کند.

آذربایجانی گفت: روی چمن ورزشگاه نقش جهان باید عوض شود. طبق نظر مشاورین برای تغییر زه‌کشی، ورزشگاه باید یک‌سال از سرویس خارج شود و به ورزشگاه دیگری برویم. نزدیک‌ترین ورزشگاه فولادشهر است که هم هنوز آماده نیست. برخی نیز می‌گویند سیستم زهکشی مشکل ندارد و با تعویض روی چمن، وضعیت چمن بهبود پیدا می‌کند. وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه‌ها مربوط به کل کشور است. گرمای هوا هم این روزها خیلی زیاد است موجب خرابی بیشتر چمن می‌شود. در خصوص بازی تیم ملی در چمن نقش جهان، قلعه‌نویی حضور داشت و راضی نیست. قلعه نویی خیلی موضوع چمن حساس است. اطلاعی ندارم برای بازی‌های تیم ملی چه تصمیمی گرفتند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان گفت: طبق جلسه‌ای که داشتیم قرار شد به تیم‌های آسیایی کمک شود. ما باید قانون را رعایت کنیم. زمانی که قرار است در مسابقات آسیایی بازی کنیم مشخصاً باید به شکل دیگری هزینه کنیم و همیشه مقداری نگرانی وجود دارد. تیم حریف هیچ نگرانی‌ای بابت گرفتن بازیکن ندارد. تیم ما همین الان می‌تواند دو بازیکن بگیرد اما باید سیاست‌هایی که تعیین می‌شود را رعایت کنیم.

منبع: imna-778798

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5185

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.