بازگشت سردار به خانه این‌بار در لباس تیم رقیب

  • کد خبر : 5146
  • 16 مرداد 1403, 12:00
بازگشت سردار به خانه این‌بار در لباس تیم رقیب
سردار آزمون به عنوان یکی از ستاره‌های آکادمی باشگاه سپاهان پس از سال‌ها دوری از اصفهان امروز به عنوان مهاجم تیم رقیب بازی در نقش‌جهان را تجربه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ، در چارچوب رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا دو تیم سپاهان و الشباب الاهلی از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این در حالی است که در روزهای گذشته یکی از ستارگان آکادمی سپاهان پس از پشت سر گذاشتن فصل‌های درخشان در اروپا برای ادامه مسیر حرفه‌ای خود الشباب را انتخاب کرده است.

سردار آزمون که از سال ۲۰۱۱ همراه با سپاهان خود را به فوتبال ایران معرفی کرد بدون اینکه برای این تیم بازی انجام دهد به عنوان محصول آکادمی این تیم، سپاهان را به مقصد روبین کازان ترک کرد و طی ۲۷ بازی که برای این تیم انجام داد موفق شد پنج گل به ثمر برساند.

آزمون پس از آن روبین کازان را به مقصد روستوف روسیه ترک کرد و از سال ۲۰۱۵ تا سال ۲۰۱۷ که پیراهن این تیم را بر تن کرد در مجموع ۶۲ بازی برای این تیم موفق به زدن ۱۹ گل شد و پس از ثبت این آمار بار دیگر به روبین کازان بازگشت.

مهاجم ملی پوش ایران در از سال ۲۰۱۷ تا سال ۲۰۱۸ در ۴۰ بازی برای روبین کازان پا به توپ شد و در طول این ۴۰ جدال موفق شد ۹ مرتبه دروازه رقبا را باز کند.

شاید بتوان گفت درخشان‌ترین فصل آزمون در اروپا به حضور وی در زنیت بر می‌گردد چراکه این بازیکن از سال ۲۰۱۸ تا سال ۲۰۲۲ در ۷۹ جدال برای تیم خود بازی کرد و موفق شد برای این تیم روسی ۵۲ گل به ثمر برساند.

آزمون پس از پشت سر گذاشتن چند فصل موفق در زنیت تصمیم گرفت به بایر لورکوزن بپیوندد و در ۳۲ بازی برای این تیم موفق به زدن پنج گل شد. مهاجم ملی پوش ایران پس از یک فصل ناموفق در بایر لورکوزن به صورت قرضی راهی آ. اس. رم شد و در ۲۳ بازی برای این تیم ایتالیایی موفق به زدن سه گل شد.

سردار در حال حاضر به عضویت تیم الشباب در آمده است و اگر در بازی امروز مقابل سپاهان در ترکیب تیم خود حضور پیدا کند و موفق به گلزنی شود نخستین گل خود در تیم‌های آسیایی را به ثبت رسانده است.

منبع: imna-778571

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5146

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.