پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا مشابه جام حذفی است

  • کد خبر : 5142
  • 16 مرداد 1403, 08:00
پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا مشابه جام حذفی است
پیشکسوت سپاهان گفت: سپاهان این شایستگی را داشت که به‌طور مستقیم وارد رقابت‌های آسیا شود، اما در هر صورت چنین اتفاقی رخ نداد و پلی‌آف نیز از شرایط ویژه‌ای برخوردار است چراکه شباهت بسیاری به جام حذفی دارد.

محمد یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ، درباره دیدار سپاهان و الشباب الاهلی در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: باتوجه به اینکه این جدال نخستین دیدار فصل سپاهان با نفرات جدید است و بازیکنان جدیدی که به این تیم اضافه شده‌اند تجربه آسیایی کمی دارند شرایط کمی پیچیده است.

وی افزود: طلایی‌پوشان در این فصل بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتند و به آینده این تیم با چنین مهره‌هایی خوش‌بین هستم چراکه نفرات جوان و تازه نفسی به سپاهان اضافه شده‌اند.

پیشکسوت سپاهان با اشاره به حضور سردار آزمون در اصفهان تصریح کرد: خوشحالم که آزمون را در اصفهان می‌بینم، اما در حقیقت دوست دارم امروز روز خوبی برای الشباب الاهلی نباشد. آزمون همواره برای هر تیمی خطرناک است و اگر از شرایط ایده‌آل روحی و جسمی برخوردار باشد هر تیمی را با دردسر مواجه خواهد کرد.

وی ادامه داد: سپاهان این شایستگی را داشت که به‌طور مستقیم وارد رقابت‌های آسیا شود، اما در هر صورت چنین اتفاقی رخ نداد و پلی‌آف نیز از شرایط ویژه‌ای برخوردار است چراکه شباهت بسیاری به جام حذفی دارد.

یاوری پیرامون شرایط این جدال بیان کرد: این تقابل همچون هندوانه در بسته است چراکه هیچ‌کدام از دو تیم شناخت چندانی از یکدیگر ندارند و تنها با افتخارات یکدیگر آشنا هستند.

وی تاکید کرد: شاگردان مورایس در خانه بازی خواهند کرد و بدون تردید سپاهان تیم برتر میدان خواهد بود چراکه هواداران این تیم با خلاقیت ویژه‌ای که دارند می‌توانند شرایط دشواری را برای الشباب الاهلی ایجاد کنند.

پیشکسوت سپاهان یادآور شد: امروز روز سرنوشت ساز و دشواری برای طلایی پوشان خواهد بود چراکه الشباب الاهلی بازیکنان با کیفیتی را در اختیار دارد و اگر سعید عزت‌الهی نیز شرایط بازی داشته باشد این تیم وضعیت بهتری خواهد داشت.

وی در تشریح انتظارات هواداران سپاهان بیان کرد: هوادار تا آخرین لحظه و در هر شرایطی باید از تیم حمایت کند و از نظر من هواداران سپاهان باید در بازی امروز ثابت کنند تنها چیزی که اهمیت دارد موفقیت سپاهان است و نتایج مقطعی نمی‌تواند علاقه‌مندی آنان به این تیم را تحت تأثیر قرار دهد.

پیشکسوت سپاهان اضافه کرد: این جدال نمی‌تواند ملاکی برای تقابل‌های آینده سپاهان در فصل پیش‌رو باشد، اما بدون تردید شاگردان مورایس تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا بهترین نتیجه را کسب کنند.

یاوری در خصوص پیش‌بینی خود از سبک بازی سپاهان تصریح کرد: فوتبال حرفه‌ای می‌گوید هر دو تیم در دقایق ابتدایی محتاطانه بازی کنند و یکدیگر را محک بزنند و سپاهان نیز باید همین شیوه را در پیش گیرد تا در دقایق ابتدایی تیم حریف را آنالیز کند.

به گزارش ، تیم فوتبال سپاهان امروز _ سه‌شنبه شانزدهم مرداد_ در ورزشگاه نقش جهان و در چارچوب رقابت‌های پلی‌آف آسیا میزبان الشباب الاهلی امارات خواهد بود.

منبع: imna-778260

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5142

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.