مچ‌اندازی فولادی‌ها با مدعی/ تقابلی برای فرار از بحران

  • کد خبر : 5093
  • 10 مرداد 1403, 14:00
مچ‌اندازی فولادی‌ها با مدعی/ تقابلی برای فرار از بحران
اولین روز از رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشورمان از فردا _ پنجشنبه یازدهم مرداد_ آغاز خواهد شد و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت. در اولین روز از رقابت‌های لیگ برتر شاهد برگزاری سه تقابل خواهیم بود.

سفیر گفتمان _ فرش‌آرا

در اولین جدال از رو نخست هفته چهارم لیگ برتر دو تیم سفیر گفتمان و فرش آرا از ساعت ۱۶ فردا _ پنجشنبه یازدهم مرداد_ در سالن فاطمه زهرای شهر ری به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

جدال دو تیم در شرایطی برگزار می‌شود که تیم فرش‌آرا در سه بازی گذشته خود تنها موفق به کسب یک امتیاز شده است و در حال حاضر جایگاه سیزدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر را به خود اختصاص داده است.

نماینده مشهد در سه تقابل گذشته خود تنها سه گل به ثمر رسانده و در سوی مقابل به حریفان خود یازده مرتبه اجازه داده است که دروازه این تیم را باز کنند.

سفیر گفتمان نیز در سه بازی گذشته خود موفق به کسب سه امتیاز شده است و در حال حاضر به عنوان تیم هشتم جدول مسابقات آماده این رویارویی خواهد شد.

نماینده ری در بازی‌های گذشته خود ۹ مرتبه دروازه حریفان را باز کرده و با دریافت ۱۲ گل تفاضل منفی سه را از خود به جا گذاشته است.

بنابراین انتظار می‌رود به دلیل اینکه هر دو تیم در این بازی نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز داشته باشند تقابل آن‌ها مهیج و حساس دنبال شود.

فولاد زرند ایرانیان _ مس سونگون

در دومین جدال هفته چهارم دو تیم فولاد زرند و مس سونگون ورزقان از ساعت ۱۶ روز _ پنجشنبه یازدهم مرداد_ در سالن دانشگاه آزاد زرند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم فولاد در سه جدال گذشته خود تنها موفق به کسب دو امتیاز شده است و در حال حاضر به عنوان تیم دهم جدول رقابت‌ها آماده مچ‌اندازی با مس سونگون خواهد شد.

نماینده زرند در تقابل‌های گذشته خود شش گل به ثمر رسانده و در سوی مقابل هفت مرتبه به حریفان خود اجازه گلزنی داده است.

مس سونگون که در این فصل نیز به عنوان یک مدعی پا به گردونه رقابت‌ها گذاشته در سه تقابل گذشته خود موفق به کسب ۹ امتیاز کامل شده است و با تفاضل کمتر نسبت به گیتی‌پسند در جایگاه دوم جدول حضور دارد.

نماینده ورزقان در سه بازی گذشته خود با زدن ۱۳ گل و دریافت چهار گل از رقبای خود تفاضل ۹ را از خود به جا گذاشته است.

کراپ الوند _ شهرداری ساوه

در آخرین جدال روز اول از رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر دو تیم کراپ الوند و شهرداری ساوه از ساعت ۱۶ در سالن یادگار امام الوند برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

تیم کراپ در سه تقابل گذشته خود با کسب شش امتیاز در جایگاه پنجم جدول رقابت‌ها حضور دارد و با زدن شش گل و دریافت پنچ گل از رقبای خود تفاضل یک را از خود به جا گذاشته‌اند.

در سوی مقابل شهرداری ساوه با کسب هفت امتیاز از مجموع سه بازی گذشته خود در جایگاه سوم جدول حضور دارد و در شرایطی آماده این تقابل می‌شود که تفاضل چهار را از خود به جا گذاشته است.

منبع: imna-776770

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5093

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.