احداث ۷ زمین چمن مصنوعی فوتبال در شهرستان سمیرم

  • کد خبر : 5084
  • 10 مرداد 1403, 00:00
احداث ۷ زمین چمن مصنوعی فوتبال در شهرستان سمیرم
رئیس اداره ورزش و جوانان سمیرم گفت: هفت زمین چمن مصنوعی فوتبال در شهرستان سمیرم احداث شده است.

سجاد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار در اصفهان اظهار کرد: به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم با مشارکت شهرداری‌ها و شورای شهرهای، کمه، ونک، بی ده، فتح آباد و بخشداران، دهیاران و شورای روستاهای گرموک، علی آباد و قلعه قدم تعداد هفت زمین چمن مصنوعی فوتبال در مکان‌های مورد اشاره احداث شد.

وی افزود: عملیات ساخت این پروژه‌ها از سال ۱۴۰۲ شروع و تا ۳ ماهه اول سال جاری از این تعداد دو پروژه افتتاح، دو پروژه آماده افتتاح و سه پروژه دیگر به زودی تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم خاطرنشان کرد: توسعه ورزش در روستاها در جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی و کاهش آسیب‌ها یکی از اهداف و اولویت‌های اول این اداره است که علاوه بر احداث پروژه‌های مورد اشاره تجهیز ۵۶ خانه ورزش روستایی را که با پیگیری‌های اداره ورزش شهرستان، مساعدت اداره کل ورزش استان و هیئت ورزش‌های روستایی عشایری و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان و همکاری دهیاران روستاها انجام شد نیز از این مقوله است.

سلیمانی با اشاره به آغاز فاز پنجم تکمیل پروژه چمن مصنوعی شهید فلسفی سمیرم عنوان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم فاز پنجم عملیات ساخت سکوی تماشاگران چمن مصنوعی بزرگ ویژه مسابقات واقع در مجموعه ورزشی شهید فلسفی سمیرم را آغاز کرد.

منبع: imna-776586

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5084

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.