بازیکنان جوان باید خود را به سپاهان ثابت کنند

  • کد خبر : 4930
  • 19 تیر 1403, 08:00
بازیکنان جوان باید خود را به سپاهان ثابت کنند
پیشکسوت سپاهان گفت: صحبت‌هایی مبنی بر لینک شدن برخی بازیکنان جوان به سپاهان مطرح می‌شود که در تیم‌های خود بازیکنان خوب و جوانی هستند ولی بسیاری از این بازیکنان باید خود را در زمین برای سپاهان ثابت کنند تا مشخص شود آیا جایگزین‌های خوبی برای این تیم هستند یا خیر؟

فرهاد بهادرانی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: بازیکنانی در سپاهان حضور دارند که بهترین در پست خود هستند و برخی از این بازیکنان به اجبار باید این تیم را ترک کنند.

وی افزود: احتمالاً امید نورافکن برای انجام خدمت سربازی به تیم ملوان خواهد پیوست بنابر شنیده‌ها شهریار مغانلو، رامین رضاییان و پیام نیازمند نیز بازیکنانی هستند که پیشنهادهای خارجی دارند.

پیشکسوت سپاهان تاکید کرد: سپاهان باید جایگزین این بازیکنان را از بین بازیکنان خارجی پیدا کند، برای تیمی مانند سپاهان که باید برای قهرمانی بجنگد جایگزین کردن این بازیکنان کار بسیار دشواری است.

بهادرانی افزود: پیدا کردن جایگزین شرایط خیلی سختی دارد. متأسفانه دفاع کلاسیک و کناری خیلی خوبی در لیگ کشور نداریم و تعداد بازیکنان خوب در این پست انگشت شمار هستند از طرفی بسیاری بازیکنان در یک تیم ستاره هستند ولی زمانی که به تیم بزرگ‌تری می‌روند کیفیت خود را از دست می‌دهند. در تیم‌های بزرگ بازیکن باید فشار روانی بیشتری را تحمل کند و اعتماد به نفس بالایی داشته باشد.

وی ادامه داد: هواداران سپاهان از بازیکنان این تیم انتظار کیفیت بالا دارند ولی در این تیم فشار خیلی زیادی روی بازیکنان وجود دارد. مثلاً اعرابی سال گذشته به سپاهان اضافه شد و در تیم سابق خود یک ستاره بود ولی در سپاهان تاکنون کیفیت خود را نتوانسته بازیابی کند.

پیشکسوت سپاهان تصریح کرد: صحبت‌هایی مبنی بر لینک شدن برخی بازیکنان جوان به سپاهان مطرح می‌شود که در تیم‌های خود بازیکنان خوب و جوانی هستند ولی بسیاری از این بازیکنان باید خود را در زمین برای سپاهان ثابت کنند تا مشخص شود آیا جایگزین‌های خوبی برای این تیم هستند یا خیر؟

منبع: imna-769759

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4930

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.