مرغ سازمان لیگ یک پا دارد!

  • کد خبر : 4772
  • 27 خرداد 1403, 14:01
مرغ سازمان لیگ یک پا دارد!
ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به عنوان محل برگزاری فینال جام حذفی مورد اعتراض دو باشگاه مس رفسنجان و سپاهان قرار گرفته است و خواهان تغییر ورزشگاه هستند، اما مسئول مسابقات جام حذفی نسبت به درخواست برای تغییر محل برگزاری فینال این مسابقات واکنش نشان داده است.

به گزارش خبرگزاری ، شب گذشته پس از پایان دیدارهای نیمه‌نهایی جام حذفی سازمان لیگ اعلام کرد دیدار فینال جام حذفی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود؛ انتخابی که مورد اعتراض دو باشگاه مس رفسنجان و سپاهان قرار گرفته است و خواهان تغییر ورزشگاه هستند اما مسئول مسابقات جام حذفی نسبت به درخواست برای تغییر محل برگزاری فینال این مسابقات واکنش نشان داد.

امیرحسین روشنک درباره درخواست دو باشگاه مس رفسنجان و سپاهان برای تغییر محل برگزاری فینال جام حذفی اظهار کرد: با توجه به تمام محدودیت‌هایی که داریم تصمیم سازمان لیگ همان ورزشگاه سردار آزادگان قزوین است.

وی افزود: ورزشگاه آزادی با توجه به شروع عملیات عمرانی در دسترس ما نیست. حتی بازی تیم ملی را هم به‌دلیل سرعت کار و آمادگی ورزشگاه برای فصل بعد، نمی‌خواستند آنجا برگزار کنند، اما در نهایت بازی در این ورزشگاه برگزار شد و بلافاصله پس از مسابقه هم عملیات عمرانی را آغاز کردند.

مسئول مسابقات جام حذفی تصریح کرد: محدودیت زیادی داشتیم و در شهرهای دیگر هم امکان برگزاری بازی را نداشتیم. با توجه به اینکه تیم‌های کرمانی و اصفهانی در فینال حضور دارند، از این دو استان نمی‌توانیم استفاده کنیم.

روشنک ادامه داد: بنابراین یکی دو گزینه بیشتر نداشتیم و در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که بازی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین باشد. شرایط ورزشگاه این شهر هم بسیار خوب است. از چمن آن هم دو روز قبل بازدید شده است. ان‌شاالله بازی را در این ورزشگاه برگزار خواهیم کرد.

منبع: imna-763703

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4772

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.