امیدوارم هواداران سپاهان در فینال مس رفسنجان را تشویق نکنند/ نویدکیا به‌دنبال قهرمانی است

  • کد خبر : 4764
  • 27 خرداد 1403, 02:01
امیدوارم هواداران سپاهان در فینال مس رفسنجان را تشویق نکنند/ نویدکیا به‌دنبال قهرمانی است
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: امیدوارم هواداران‌مان در فینال جام‌حذفی تیم خودشان را تشویق و از فریاد زدن اسم اعضای تیم حریف خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ، ژوزه مورایس شامگاه _شنبه، بیست‌وششم خرداد_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران که با صعود طلایی‌پوشان به دیدار پایانی همراه شد، اظهار کرد: صحبت‌های من با بازیکنان تیم خودمان است که همان‌گونه که از قبل گفته بودیم بازی‌مان را در برابر گل‌گهر سیرجان ببریم و به فینال برسیم تا یک جام را به‌دست بیاوریم و همین اتفاق هم افتاد. در برابر حریفی بازی داشتیم که می‌خواستند برنده شوند و تفکرات تاکتیکی خوبی داشتند تا به فینال برسند.

وی افزود: از هواداران‌مان ممنونم که جو خیلی‌خوب و درستی در ورزشگاه نقش‌جهان روی سکوها ایجاد کردند تا بتوانیم پیروزی را در این اتمسفر جذاب و فوق‌العاده به‌دست بیاوریم. از گل‌گهری‌ها که زندگی را برای‌مان سخت و در لحظات پایانی متفاوت کردند نیز ممنونم. همچنین بابت اتفاقاتی که در آخر بازی افتاد متأسفم. بازی فوتبال راجع‌به فیرپلی است و باید بدانیم موقع برد و باخت چه‌کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: بازیکنان تیم خودم می‌توانستند از بالا رفتن تنش و درگیری جلوگیری کنند و از آن‌ها انتظار داشتم، اما راجع‌به تیم حریف صحبتی ندارم. اگر به بازی نگاه کنیم موقعیتی به حریف ندادیم، در هر صورت باید در دقایقی از بازی نفس تازه و بازی را مدیریت کنیم. هدف حریف بردن بازی به وقت اضافه بود، تیم ساده‌ای نداشتند و انگیزه‌های زیادی برای فینالیست‌شدن با آنان بود.

مورایس خاطرنشان کرد: تلاش آن‌ها در این بازی بحث بازیکنان و درک‌شان است، چرا که این بازی همچون فینال بود چون رقابت‌ها حذفی است و اگر شکست می‌خوردیم از دور مسابقات کنار می‌رفتیم. وقتی بازیکنان این درک را داشتند که امکان برای‌شان فراهم است که جام بگیرند انگیزه و تمرکز فراوان‌تری با آن‌ها به‌وجود می‌آید.

وی درخصوص صعود مس رفسنجان به فینال پس از غلبه‌بر آلومینیوم اراک گفت: فکر می‌کنم همه سپاهان را خوب می‌شناسند. مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است و آلومینیوم هم خوب بود. به مس رفسنجان بابت فینالیست‌شدن‌شان تبریک می‌گویم. از فردا برنامه‌ریزی را برای فینال استارت می‌زنیم و امیدوارم هواداران وقتی برای بازی پایانی جام‌حذفی به ورزشگاه می‌آیند سپاهان را به‌جای مس تشویق کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: باور من این است محرم نویدکیا می‌خواهد ثابت کند جدایی‌اش از باشگاه سپاهان اشتباه بوده و بازیکنانی که در سپاهان بودند هم چنین هدفی دارند. زندگی ساده است و برخی هواداران فکر می‌کنند آن‌ها عاشق سپاهان هستند، اما اگر چنین چیزی فکر می‌کنند اشتباه است و می‌آیند که ما را شکست دهند. بابت این لحظه ممنونم و امیدوارم در کنفرانس‌خبری آینده صحیح‌وسالم همه شما را ببینم.

منبع: imna-763560

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4764

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.