از لیگ فرانسه پیشنهاد دارم اما باید گزینه‌ها را بررسی کنم / لیگ‌برتر ایران جذاب بود +فیلم

  • کد خبر : 4761
  • 27 خرداد 1403, 00:01
از لیگ فرانسه پیشنهاد دارم اما باید گزینه‌ها را بررسی کنم / لیگ‌برتر ایران جذاب بود +فیلم
هافبک تیم فوتبال اورنبورگ روسیه گفت: از چند تیم پیشنهاد دارم که یکی از آنان باشگاه فرانسوی است، اما باید باتوجه به گزینه‌ها تصمیم‌گیری کنم.

به گزارش خبرگزاری ، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان امشب _شنبه بیست‌وهفتم خرداد_ از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان یکی از دیدارهای حساس مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران را برگزار کردند.

محمد قربانی هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال اورنبورگ روسیه که در نیم‌فصل دوم و نقل‌وانتقالات زمستانی از سپاهان اصفهان راهی این تیم شد در ورزشگاه نقش‌جهان حضور داشت و بازی تیم سابق‌ش را در جایگاه ویژه تماشا می‌کرد.

محمد قربانی در جمع خبرنگاران به گفت‌وگو پرداخت و اظهار کرد: با اورنبورگ روسیه قراردادی به‌مدت سه‌سال دارم، اما باتوجه به پیشنهاداتی که وجود دارد باید نسبت به گزینه‌ها فکر کنم و براساس آن تصمیم‌گیری کنم.

وی افزود: صحبت‌هایی با یک باشگاه فرانسوی انجام شده، اما همه‌چیز قطعی نیست. از امیر قلعه‌نویی بابت راهی که برای جوانان باز کرد تشکر می‌کنم و خوشحالم که توانستم پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان را برتن کنم.

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال اورنبورگ روسیه گفت: فصل گذشته لیگ جذابی در ایران وجود داشت و سرخابی‌های پایتخت به‌همراه سپاهان فوق‌العاده بودند و امیدوارم فصل آینده نیز همین‌گونه باشد.

منبع: imna-763539

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4761

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.