ترکیب سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان ( احتمالی)

  • کد خبر : 4753
  • 26 خرداد 1403, 12:00
ترکیب سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان ( احتمالی)
سپاهان امشب در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل گل گهر سیرجان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری ، در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان امروز _ شنبه بیست‌وششم خرداد_ دو تیم سپاهان و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه نقش جهان و با قضاوت موعود بنیادی‌فر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. طلایی پوشان اصفهان پس از ناکامی در لیگ برتر عزم خود را برای کسب عنوان قهرمانی این تورنمنت جزم کرده‌اند.

خط دروازه؛ فرصتی دوباره برای نیما

با وجود اینکه این جدال برای زرد پوشان اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار است و کادرفنی سپاهان ترجیح می‌دهد بدون ریسک این مسابقات را پشت سر بگذارد تا به قهرمانی دست پیدا کند، اما به دلیل اینکه پیام نیازمند در اردوی تیم ملی حضور داشته است این امکان وجود دارد که مورایس تصمیم بگیرد برای این تقابل از نیما میرزازاد در چارچوب دروازه سپاهان استفاده کند. هرچند یکی از دلایل حضور احتمالی میرزازاد در ترکیب اصلی زرد پوشان می‌تواند توانایی این بازیکن در مهار پنالتی باشد و شاید کادرفنی طلایی پوشان با گمان اینکه شاید جدال با گل گهر به ماراتن پنالتی‌ها کشیده شود؛ ترجیح می‌دهد از این بازیکن در ترکیب اصلی خود استفاده کند.

ترکیب سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان ( احتمالی)

مدافعان؛ سد هادی و سیاوش

با توجه به آمار مطلوب گل گهر سیرجان در خط حمله و کم و کاستی‌هایی که سپاهان در خط دفاعی دارد بیشتر هواداران این تیم نگران لغزش مدافعان طلایی پوش برابر شاگردان اوزونیدوس هستند. از همین رو به احتمال فراوان کادرفنی طلایی پوشان برای این تقابل از هادی محمدی و سیاوش یزدانی در خط دفاع میانی استفاده کند. همچنین با توجه به اینکه سپاهان با هدف پیروزی پا به میدان مسابقه می‌گذارد، به احتمال فراوان باید شاهد حضور رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور به عنوان مدافع کناری در ترکیب زرد پوشان باشیم. چراکه کادرفنی این تیم روی ایجاد موقعیت از سمت کناره‌های زمین حساب ویژه‌ای باز کرده است.

هافبک‌ها؛ کمربند میانی را محکم ببندید

به عقیده بیشتر کارشناسان فوتبال جدال شاگردان اوزونیدوس و مورایس جنگ میانه میدان است و هافبک‌های دو تیم نقش تعیین کننده‌ای روی نتیجه مسابقه خواهند داشت. از همین‌رو کادرفنی طلایی پوشان برای این دیدار ترجیح می‌دهد بازیکنان باتجربه خود را در خط میانی قرار دهد. به احتمال فراوان محمد کریمی، فرشاد احمدزاده و برایان دابو سه بازیکنی هستند که مورایس برای دیدار امروز از آن‌ها در خط هافبک استفاده خواهد کرد.

ترکیب سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان ( احتمالی)

مهاجمان؛ زوج شهریار و کاوه

سپاهان در پایان لیگ بیست و سوم عنوان بهترین خط حمله لیگ برتر را به خود اختصاص داد و شهریار مغانلو نیز با ۱۶ گل آقای گل مسابقات شد. این آمار نشان می‌دهد طلایی پوشان در خط حمله با مشکل جدی مواجه نیستد و به راحتی می‌توانند روی دروازه گل گهر ایجاد موقعیت کنند. بنابراین انتظار می‌رود مورایس برای دیدار امروز از شهریار مغانلو به عنوان مهاجم نوک استفاده کند. رضا شکاری و کاوه رضایی نیز به عنوان وینگر در خط حمله زرد پوشان مشارکت خواهند داشت.

ترکیب سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان ( احتمالی)

منبع: imna-763288

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4753

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.