سپاهان در تلاش برای تحقق رویایی به قدمت ۱۰ سال

  • کد خبر : 4745
  • 23 خرداد 1403, 08:00
سپاهان در تلاش برای تحقق رویایی به قدمت ۱۰ سال
آخرین قهرمانی سپاهان در جام حذفی به سال‌های گذشته بر می‌گردد و به همین دلیل طلایی‌پوشان انگیزه بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.

به گزارش خبرگزاری ، مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران شنبه _ بیست‌وششم خرداد_ برگزار خواهد شد. در این مرحله تیم‌های آلومینیوم اراک و مس رفسنجان از ساعت ۲۰ برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. دو تیم سپاهان و گل گهر سیرجان نیز از ساعت ۱۹:۴۵ به جدال با یکدیگر می‌پردازند. با وجود اینکه جام حذفی لقب جام شگفتی‌ها را یدک می‌کشد، اما بیشتر اهالی فوتبال اعتقاد دارند طلای پوشان اصفهان اصلی‌ترین گزینه کسب عنوان قهرمانی این تورنمنت به شمار می‌روند.

شاگردان مورایس در لیگ بیست‌وسوم با حضور در جایگاه سوم جدول به کار خود در لیگ برتر پایان دادند و به همین دلیل عزم خود را برای شکستن طلسم چندین ساله قهرمانی این تیم به کار گرفته‌اند. به رغم اینکه نماینده اصفهان در سال‌های گذشته همواره در جام حذفی و لیگ برتر به عنوان مدعی پا به گردونه رقابت‌های لیگ برتر گذاشته است، اما آخرین بار در فصل ۹۸_۹۷ در مرحله نیمه نهایی حاضر بود و با شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس از دور مسابقات کنار رفت.

زردپوشان یکی از تیم‌های پرافتخار تاریخ فوتبال ایران به شمار می‌روند و در ویترین افتخارات این تیم کاپ قهرمانی جام حذفی نیز به چشم می‌خورد، اما نکته قابل توجه این است که سپاهان آخرین بار در فصل ۹۲_۹۱ جام قهرمانی این تورنمنت را بالای سر برده است. به طور کلی ناکامی سال‌های گذشته طلایی پوشان، عملکرد سینوسی بازیکنان این تیم در لیگ بیست‌وسوم و انگیزه مضاعف مورایس برای کسب عنوان قهرمانی با سپاهان موجب می‌شود این تیم برخلاف سال‌های گذشته با هدف جدی‌تری برای قهرمانی حذفی بجنگد. چراکه قهرمانی در جام حذفی این فرصت را در اختیار طلایی پوشان قرار می‌دهد که در سوپر جام نیز شایستگی‌های خود را ثابت کنند و چه بسا فصل فوتبالی خود را با دو جام به پایان برسانند.

سپاهان در تلاش برای تحقق رویایی به قدمت ۱۰ سال

منبع: imna-762224

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4745

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.