آینده مورایس بستگی به نتیجه جام حذفی دارد

  • کد خبر : 4742
  • 21 خرداد 1403, 14:00
آینده مورایس بستگی به نتیجه جام حذفی دارد
پیشکسوت سپاهان گفت: مهم‌ترین نکته برای باشگاه سپاهان و مورایس در این فصل، دو دیدار باقی‌مانده است تا این تیم بتواند جام حذفی را به دست آورد. در این موقعیت، زمان مناسبی برای تصمیم‌گیری درباره آینده مورایس نداریم و طرح این موضوعات نباید موجب ایجاد تنش بین اعضای باشگاه شود.

فرهاد بهادرانی در گفت‌وگو با خبرنگار در رابطه با آینده مورایس و سپاهان اظهار کرد: مدیریت باشگاه باید درباره آینده مورایس تصمیم بگیرد، اما موضوعی که مشخص است این است که یک سال دیگر از قرارداد این مربی با سپاهان باقی مانده است؛ برای تصمیم‌گیری باید هر دو طرف به توافق برسند.

وی افزود: بخش عظیمی از این تصمیم‌گیری به نتیجه جام حذفی بستگی دارد. مورایس با توجه به شرایط پیش آمده سپاهان در یکی دو فصل اخیر در این تیم مانده است و شاید اکنون دیگر کارایی لازم را نداشته باشد.

پیشکسوت سپاهان تاکید کرد: مهم‌ترین نکته برای باشگاه سپاهان و مورایس در این فصل، دو دیدار باقی‌مانده است تا این تیم بتواند جام حذفی را به دست آورد.در این موقعیت، زمان مناسبی برای تصمیم‌گیری درباره آینده مورایس نداریم و طرح این موضوعات نباید موجب ایجاد تنش بین اعضای باشگاه شود.

بهادرانی تصریح کرد: پس از جام حذفی مدیریت باشگاه باید درباره مورایس تصمیم بگیرد، البته شاید خود مربی شرایط ادامه دادن نداشته باشد، اما وی تاکنون تصمیم قطعی خود را اعلام نکرده است و یک سال از زمان قراردادش باقی مانده است.

وی ادامه داد: برخی بازیکنان در دو فصل گذشته از جمله بازیکنان آکادمی در شرایط خاص به تیم بزرگسالان اضافه شدند و در برهه‌ای از زمان توانستند برای تیم بزرگسالان به میدان بروند، اما این روند ادامه‌دار نبود، البته چند بازیکن از جمله حسین‌نژاد شرایط فیکس بازی کردن را نیز پیدا کردند.

پیشکسوت سپاهان خاطرنشان کرد: کادر فنی باید پاسخگو باشد که چرا حضور بازیکنان آکادمی در تیم بزرگسالان کم‌رنگ شده است.

وی اضافه کرد: هواداران سپاهان از این تیم «قهرمانی» می‌خواهند، فراموش نکنیم که این باشگاه یکی از بهترین تیم‌های فوتبال کشور را دارد.

پیشکسوت سپاهان گفت: در صورتی که امید نورافکن سرباز شود، به یکی از تیم‌های نظامی همچون ملوان می‌رود. نورافکن بازیکنی است که در این چند سال عملکرد خوبی داشته است و به باشگاه سپاهان تعصب خاصی دارد. رامین رضائیان نیز یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر است و در یکی دو فصل گذشته در اکثر دیدارها برای سپاهان تأثیرگذار بوده است. موضوع جدایی رضائیان فصل گذشته نیز مطرح شد، اما در نهایت وی به این نتیجه رسید که بهترین تیم برای ادامه دادن همین سپاهان است.

منبع: imna-761290

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4742

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.