ذوب‌آهن فصل آینده روی سکو خواهد بود

  • کد خبر : 4701
  • 16 خرداد 1403, 10:00
ذوب‌آهن فصل آینده روی سکو خواهد بود
کارشناس فوتبال گفت: اگر حواشی از تیم فوتبال ذوب‌آهن دور باشد و ترکیب فعلی حفظ شود، همچنین اهمیت بیشتری به آکادمی و بازیکنان بومی داده شود، ذوب‌آهن فصل آینده بدون شک روی سکو خواهد بود.

مجتبی ناظری در گفت‌وگو با در ارتباط با عملکرد تیم فوتبال ذوب‌آهن در لیگ برتر اظهار کرد: معتقدم که اگر حواشی میان فصل نبود، نتیجه بهتری می‌گرفتیم و کسب سهمیه و حتی اول تا سوم شدن هم بعید نبود.

وی افزود: ذوب‌آهن همیشه فوتبال را خوب و روان بازی می‌کند، اما هیچ‌وقت در این تیم تمام‌کننده نداشتیم، ترکیب تیم ذوب‌آهن در فصل گذشته بسیار خوب بود، اگرچه با وجود دو فوروارد تأثیرگذار حتی خارجی، به‌طور قطع در فصل آتی جزو تیم‌های مدعی خواهیم بود.

کارشناس فوتبال گفت: ذوب‌آهن فصل گذشته بسیار خوب بود، عملکرد هافبک‌ها از دفاع به حمله بی‌نظیر و مصداق ارائه فوتبال نوین بود. من فوتبال ربیعی را در مس دنبال می‌کردم و دیدم که وی همان سبک نوین و بانشاط را به ذوب‌آهن انتقال داد، طراوتی که ذوب‌آهن داشت را سال‌ها ندیده بودم، اگر حواشی از این تیم دور باشد و ترکیب فعلی حفظ شود و اهمیت بیشتری به آکادمی و بازیکنان بومی داده شود، ذوب‌آهن فصل آینده بدون شک روی سکو خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر از حق نگذریم ذوب‌آهن با وجود هواداران بسیاری که دارد در اصفهان نیز غریب است، پیشنهاد من این است که مدیران کارخانه و باشگاه در فکر این باشند که امکاناتی را در شهر اصفهان فراهم کنند تا هواداران بتوانند برای تشویق تیم راحت‌تر حضور پیدا کنند.

منبع: imna-760100

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4701

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.