سپاهان و ذوب‌آهن فوتبال ایران را از حالت دو قطبی خارج کردند

  • کد خبر : 4686
  • 12 خرداد 1403, 20:01
سپاهان و ذوب‌آهن فوتبال ایران را از حالت دو قطبی خارج کردند
کارشناس فوتبال گفت: ذوب آهن و سپاهان تیم‌هایی هستند که توانستند فوتبال ایران را از حالت دو قطبی خارج کنند و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش خبرگزاری ، قاسم حدادی‌فر در حاشیه رونمایی از ویترین افتخارات وی در ورزشگاه نقش‌جهان اظهار کرد: این حرکت زیبای باشگاه سپاهان برای من بسیار ارزشمند است و چه بسا علاقه‌مند بودم که چنین اتفاقی در باشگاه ذوب‌آهن برای من رقم بخورد؛ همواره ارتباط خوبی با سپاهان و هواداران آن داشته‌ام. از این باشگاه و هواداران آن به دلیل احترامی که وجود دارد تشکر می‌کنم. برای طلایی پوشان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم باشگاه ذوب آهن نیز همچون گذشته برای قهرمانی تلاشی کند چراکه علاقه دارم این دو تیم را بار دیگر در فینال آسیا ببینم. ذوب آهن و سپاهان تیم‌هایی هستند که توانستند فوتبال ایران را از حالت دو قطبی خارج کنند و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: تا فصل گذشته در خدمت مجموعه ذوب آهن بودم، اما در سال جاری بیشتر در کلاس‌های مربیگری شرکت کردم؛ پیگیر فوتبال هستم و امیدوارم با یک پیشنهاد خوب بتوانم دانش خود را بسنجم.

پیشکسوت ذوب آهن پیرامون شرایط لیگ برتر تصریح کرد: لیگ پر نوسانی داشتیم و تیم‌ها شرایط دشواری داشتند. شخصاً در چند هفته ابتدایی فصل سپاهان را به عنوان مدعی قهرمانی می‌شناختم، اما طلایی پوشان دچار نوساناتی شدند که از قهرمانی لیگ دور ماندند. هر چند شاگردان مورایس همچنان شانس قهرمانی در جام حذفی را دارند. تکلیف قهرمانی به روز آخر کشیده است و فکر می‌کنم حواشی در لیگ برتر بسیار تأثیر گذار بود و تیم‌هایی که درگیر مشکلات مدیریتی بودند آسیب بیشتری دیدند.

وی ادامه داد: امیدوارم به سمت جوان‌گرایی بیشتر گام برداریم تا نسل خوبی برای آینده داشته باشیم. اخبار رسانه‌ای را دنبال می‌کنم؛ باید میان مربیان لیگ برتری احترام وجود داشته باشد. بعضی از آن‌ها به جای اینکه پس از بازی به مسائل فنی اشاره کنند به حواشی بیشتر می‌پردازند و امیدوارم این روند بهبود یابد.

منبع: imna-759328

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4686

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.