ترکیب سپاهان برابر شمس آذر (احتمالی)

  • کد خبر : 4681
  • 12 خرداد 1403, 08:01
ترکیب سپاهان برابر شمس آذر (احتمالی)
تیم فوتبال سپاهان امشب در حالی به مصاف شمس آذر می​رود که دو بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد.

به گزارش خبرگزاری ، در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال در حالی که رقابت داغی برای قهرمانی وجود دارد، سپاهان در کمال آرامش در یک بازی تشریفاتی که برد و باختش تاثیری در رتبه پایانی سپاهان نخواهد داشت به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در هفته پایانی هم بدون محروم و مصدوم نیست و برای این دیدار محمد کریمی را به دلیل محرومیت و رضا اسدی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

بازگشت رضاییان به ترکیب اصلی

زوج دفاع میانی سپاهان با سیاوش یزدانی و هادی محمدی در هفته‌های اخیر عملکرد مطلوبی داشته است و اگر مورایس نخواهد در این بازی تشریفاتی از بازیکنان دیگر مثل محمد دانشگر در این پست استفاده کند، احتمال حضور این زوج بیشتر است. در دفاع راست رامین رضاییان در بازگشت از محرومیت بازی خواهد کرد و در پست دفاع چپ میلاد زکی‌پور که برابر آلومینیوم پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی قرار گرفته بود به حضور خود ادامه خواهد داد تا اینگونه چهار بازیکن جلوی پیام نیازمند تکمیل شود.

غیبت کاپیتان با حضور پدیده جبران می‌شود

در روزی که محمد کریمی به دلیل محرومیت بازی تیمش را از دست داده است به احتمال فراوان محمد جواد حسین نژاد جانشین او می‌شود تا در کنار برایان دابو و فرشاد احمدزاده که بازی قبل را به دلیل محرومیت از دست داده بود خط هافبک سه نفره سپاهان را تشکیل دهند. البته امید نورافکن نیز دیگر گزینه مورایس برای بکارگیری در خط هافبک است که اگر از او در پست وینگر چپ استفاده نشود، احتمالاً به جای حسین‌نژاد در خط هافبک قرار می‌گیرد.

خط آتش سپاهان در انتظار جشن آقای گلی مغانلو

در راس خط حمله سپاهان برای بازی با شمس آذر شهریار مغانلو حضور خواهد داشت که تا پایان هفته بیست و نهم با ۱۶ گل با اختلاف در صدر جدول آقای گلی قرار دارد. او به احتمال فراوان فردا هم در راس خط آتش سپاهان قرار دارد و به دنبال جشن آقای گلی خود با یک یا چند گل دیگر است. در سمت راست خط حمله سپاهان کاوه رضایی حضور خواهد داشت که او هم در این هفته‌ها روی فرم است و عملکرد خوبی داشته است. در مورد سمت چپ خط حمله سپاهان اما پیش بینی کمی سخت است زیرا در هفته‌های اخیر مورایس هم از رضا شکاری استفاده کرده است و هم از امید نورافکن، در این بازی حتی آریا یوسفی هم با توجه به حضور رضاییان و زکی‌پور در ترکیب می‌تواند به کار گرفته شود. همچنین احتمال استفاده فیکس از علی اصغر اعرابی که مقابل تیم سابقش به میدان می‌رود وجود دارد.

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با شمس آذر

پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، برایان دابو، محمد جواد حسین نژاد، فرشاد احمدزاده، کاوه رضایی، امید نورافکن و شهریار مغانلو

منبع: imna-759007

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4681

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.