صنعت‌نفت اولین قربانی لیگ‌برتر / سقوط پایان تلخ آبادانی‌ها در فصل بیست‌وسوم

  • کد خبر : 4675
  • 9 خرداد 1403, 00:01
صنعت‌نفت اولین قربانی لیگ‌برتر / سقوط پایان تلخ آبادانی‌ها در فصل بیست‌وسوم
تیم فوتبال ذوب‌آهن با نتیجه دو بر یک صنعت‌نفت آبادان را شکست داد تا صنعت‌نفت نخستین تیم سقوط‌کننده به لیگ دسته‌اول باشد.

به گزارش خبرگزاری ، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و صنعت‌نفت آبادان امشب _سه‌شنبه هشتم خرداد_ در چارچوب هفته بیست‌ونهم از بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان رودرروی یکدیگر قرار گرفتند و ذوب‌آهن مقابل میهمان خود به پیروزی رسید.

محسن فروزان، سیدمحمدقریشی، فریبرز گرامی، شایان مصلح، امیرحسین جدی، گریگول چاپرادزه، کمال کامیابی‌نیا، محسن آذرباد، مهرداد رضایی، محمدحسین اسلامی و مجید علیاری بازیکنان ذوب‌آهن در مصاف امشب مقابل صنعت‌نفت آبادان بودند.

در صنعت‌نفت آبادان هم پیام پارسا، حسین سنگرگیر، عرفان تهامی، یوسف کی‌شمس، طالب ریکانی، علی یوسف هاشم، تراوالی بوباکار، میثم تهی‌دست، محمدصادق بارانی، امیرمحمد پناهی و فیاض میردورقی برای صنعت‌نفت آبادان در برابر ذوب‌آهن بازی کردند.

دقیقه ۱۷ کمال کامیابی‌نیا ارسال تماشایی محمدحسین اسلامی را با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا ذوب‌آهن با یک گل پیش بیفتد. در ادامه گل اول صنعت‌نفت روی پاس طالب ریکانی که پاس در عمقش به حسین سنگرگیر رسید و او از پشت مدافعین ذوب‌آهن گل اول را برای این تیم به ثمر رسید و در نیمه‌دوم امیرحسین جدی با ارسال توپ به سمت چپ پاس گل دوم را برای علیاری ساخت و او با ضربه سر دروازه نفت را باز کرد.

بدین ترتیب تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه دو بر یک در برابر ذوب‌آهن شکست خورد تا در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ‌برتر با ۲۱ امتیاز به لیگ دسته‌یک سقوط کند و بازی این تیم در هفته پایانی تشریفاتی است.

منبع: imna-758025

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4675

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.