ادامه دادن با ذوب‌آهن نیازمند اهداف مشترک است/ مدیریت ذوب‌آهن اراده قوی می‌خواهد

  • کد خبر : 4672
  • 9 خرداد 1403, 00:01
ادامه دادن با ذوب‌آهن نیازمند اهداف مشترک است/ مدیریت ذوب‌آهن اراده قوی می‌خواهد
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: هرچیزی برای ادامه همکاری نیازمند برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری دوطرفه است و اگر اشتراکات زیادی میان من و باشگاه وجود داشت در آن زمان تصمیم درستی بابت ماندن یا رفتن خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری ، محمد ربیعی شامگاه امروز _سه‌شنبه هشتم خرداد_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و صنعت‌نفت آبادان در هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر اظهار کرد: به هر دو تیم خصوصاً کادرفنی و بازیکنان صنعت‌نفت آبادان و شاگردان خودم خسته‌نباشید می‌گویم. شرایط انگیزه‌ای متفاوتی از دو تیم شاهد بودیم و پیش‌بینی می‌شد بازی روی دروازه با موقعیت‌های فراوان مواجه شد و انتقال سریع توپ منشأ گرفته از همین ماجرا بود.

وی افزود: در نیمه‌اول چند دقیقه ابتدایی صنعت‌نفت حملات خطرناکی روی دروازه ما داشتند و در ادامه طی موقعیت‌هایی که داشتیم گل زدیم. سپس چند فرصت برای صنعت‌نفت به‌وجود آمد و تیم ما شتاب‌زده بود. در نیمه‌دوم نبض بازی را در دست گرفتیم و گلزنی کردیم. می‌توانستیم از فرصت‌های‌مان استفاده کنیم و صنعت‌نفت هم عالی موقعیت‌سازی کرد و نزدیک بود در دقایق پایانی به ما گل بزند و فشارهایی آوردند که مقاومت کردیم و پیروز شدیم. بازی مهیج بود و باوجود اینکه می‌توانستیم عقب‌تر بازی کنیم حمله کردیم و این برد را به کارگران و هواداران ذوب‌آهن تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: فصل جاری برای ما فراز و نشیب‌های زیادی داشت. بابت نتایج با جسارت از هواداران ذوب‌آهن عذرخواهی می‌کنم. با امتیازاتی که گرفتیم در چندسال اخیر این بهترین امتیاز ذوب‌آهن در یک‌فصل بود اما معذرت می‌خواهم چرا که راضی نبودم اما دلایل گوناگونی دارد که می‌تواند از چند بعد مورد بررسی قرار بگیرد.

محمد ربیعی خاطرنشان کرد: دست ما خالی بود و چهار مصدوم رباط‌صلیبی دادیم. دو بازیکن سرباز شدند و باتوجه به سخت بودن جذب بازیکنان در نیم‌فصل دوم که قرار هم بود تقویت شویم اتفاقی نیفتاد. در نیم‌فصل دوم ۱۶ بازیکن بزرگسال داشتیم و طی بازی‌های اخیر چند بازیکن از رده جوانان و امیدها در تیم استفاده کردیم.

وی ادامه داد: هشت بازیکن زیر ۲۵ سال محتوای اقدامی که ماندگار گذاشتیم و اکثرشان قرارداد دارند و برای ذوب‌آهن می‌مانند. شگرف نیست اما یک دستاورد محسوب می‌شود. در کنار همه این‌ها چندین بازیکن جوان در همه تمرین‌های تیم اصلی حضور داشتند و می‌توانند در آینده به ذوب‌آهن کمک کنند. ضمن اینکه ۶۰ درصد اسکواد تیم برای فصل آینده قرارداد دارند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: مشکلات در ذوب‌آهن فراوان است و اصلی‌ترین اتفاق مربوط به مدیریت از رده‌های بالاست. اراده قوی برای اداره باشگاه و جنگ و رقابت با تیم‌هایی که از لحاظ هزینه خیلی بهتر عمل می‌کنند نیاز اصلی است. حرف‌های زیادی دارم اما این روزها تلاش من بر این است که بیشتر سکوت کنم. از اصحاب‌رسانه در استان اصیل اصفهان تشکر می‌کنم که یک‌سال مهمان‌نوازی ویژه‌ای از من داشتند و از متانت خبرنگاران که به‌جز ادب از آنان چیزی ندیدم ممنونم.

محمد ربیعی در پایان گفت: از هواداران و کارگران ذوب‌آهن بابت حمایت و زحمات‌شان در طول فصل جاری تشکر می‌کنم. اینکه برای فصل آینده با ذوب‌آهن ادامه می‌دهم یا نه پرسش احساسی است. هرچیزی برای ادامه همکاری نیازمند برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری دوطرفه است و اگر اشتراکات زیادی میان من و باشگاه وجود داشت در آن زمان تصمیم درستی بابت ماندن یا رفتن خواهیم گرفت.

منبع: imna-758061

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4672

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.