ترکیب سپاهان مقابل آلومینیوم (احتمالی)

  • کد خبر : 4665
  • 8 خرداد 1403, 12:01
ترکیب سپاهان مقابل آلومینیوم (احتمالی)
تیم​ فوتبال سپاهان امشب در حالی به مصاف آلومینیوم اراک می​رود که سه ستاره این تیم در این بازی غایب هستند.

به گزارش خبرگزاری ، تیم فوتبال سپاهان در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر در حالی که سه امتیاز از تیم چهارم جدول بیشتر دارد به مصاف آلومینیوم می‌رود و امیدوار است با پیروزی در این دیدار رتبه سومی خود را در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها قطعی کند. با این حال غیبت رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده به دلیل محرومیت و رضا اسدی به دلیل مصدومیت کمی دست مورایس را برای انتخاب ترکیب اصلی بسته است و کار تیم در اراک سخت شده است.

خروج رامین و ورود زکی‌پور در خط دفاع

خط دفاعی سپاهان با توجه به غیبت رامین رضاییان نسبت به بازی قبلی دستخوش تغییر خواهد شد و با خروج او میلاد زکی‌پور که به تازگی از بند مصدومیت از ناحیه بینی رها شده است به ترکیب ثابت باز می‌گردد. البته زکی‌پور در پست رضاییان به کار گرفته نمی‌شود و در پست همیشگی خود یعنی دفاع چپ بازی خواهد کرد تا آریا یوسفی که توانایی بازی در هر دو پست کناری دفاع را دارد جایگزین رضاییان در دفاع راست شود. در قلب دفاع و دروازه اما تغییری رخ نخواهد داد و سیاوش یزدانی در کنار هادی محمدی زوج دفاعی سپاهان را تشکیل می‌دهند و پیام نیازمند سنگربان طلایی پوشان خواهد بود.

تغییرات خط هافبک در غیاب فرشاد

برایان دابو و محمد کریمی به عنوان دو مهره ثابت خط هافبک سپاهان مقابل آلومینیوم نیز در ترکیب اصلی خواهند بود اما با توجه به غیبت فرشاد احمدزاده، احتمالاً امید نورافکن جایگزین او در خط میانی می‌شود تا ترکیب سه نفره خط هافبک تکمیل شود. البته احتمال استفاده از حسین‌نژاد نیز در خط میانی وجود دارد و باید دید مورایس با توجه به عملکردی که از بازیکنان در تمرینات مشاهده می‌کند کدام بازیکن را در ترکیب اصلی قرار می‌دهد.

احتمال بازگشت کاوه به ترکیب اصلی

کاوه رضایی که در هفته‌های اخیر با توجه به مصدومیت رضا اسدی به ترکیب اصلی راه پیدا کرده است هفته گذشته جای خود را به عیسی عباس داده بود، اما با توجه به فشردگی مسابقات و البته نمایش عیسی عباس در بازی قبلی، احتمالاً کاوه در پست وینگر راست به ترکیب باز می‌گردد. در سمت چپ رضا شکاری و علی اصغر اعرابی گزینه‌های حضور در ترکیب اصلی هستند که احتمال حضور شکاری بیشتر است. تک مهاجم سپاهان در بازی برابر آلومینیوم نیز کسی نخواهد بود جز شهریار مغانلو، آقای گل کنونی لیگ برتر.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر آلومینیوم

پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، محمد کریمی، برایان دابو، امید نورافکن، رضا شکاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو

منبع: imna-757827

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4665

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.