به حمایت هواداران سپاهان برای نتیجه گرفتن نیازمندیم/کامبک پرسپولیس عجیب بود

  • کد خبر : 4647
  • 5 خرداد 1403, 00:00
به حمایت هواداران سپاهان برای نتیجه گرفتن نیازمندیم/کامبک پرسپولیس عجیب بود
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: حضور هواداران در ورزشگاه برای حمایت‌مان را احساس می‌کنیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ، ژوزه مورایس شامگاه امروز _جمعه چهارم خرداد_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ‌برتر که با پیروزی دو بر صفر طلایی‌پوشان همراه شد اظهار کرد: باید به بازیکنان تیم خودم بابت پیروزی در بازی امروز تبریک بگویم. بازی‌های آخر فصل است که باید ادامه بدهیم تا بتوانیم بهترین جایگاه را در جدول رده‌بندی کسب کنیم و خوشبختانه امروز پیروز شدیم.

وی افزود: برای هواداران صحبت دارم. خیلی خوب است که حمایت را از سوی هواداران احساس می‌کنیم و بابت پیروزی در بازی‌ها به این حمایت نیاز داریم. برای تیم فوتبال هوادار تهران در بازی‌های آتی‌اش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم برای دیدارهای آینده به ریکاوری خوبی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اتفاقات بالای جدول در بازی‌های امشب تصریح کرد: من نیز همین‌طور احساس می‌کنم که توقف استقلال در برابر نساجی مازندران و کامبک پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان عجیب‌وغریب بود. متوجه شدید که منظورم چیست؟ البته خودم نفهمیدم چه‌چیزی گفتم.

منبع: imna-756759

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4647

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.