گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰

  • کد خبر : 4496
  • 12 اردیبهشت 1403, 20:00
گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر باشگاه‌های ایران بایکدیگر دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری ، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار کرده‌اند.

هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران

دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان

ورزشگاه: آزادی تهران - با حضور بیشتر از ۶۰ هزار هوادار

کوبل‌داوری: بیژن حیدری (داور وسط)، فرهاد مروجی (کمک‌داور اول)، علی‌اکبر نوری (کمک‌داور دوم)، علی صفایی (داور چهارم) و رضا سخندان (ناظر داوری)

گلزنان:

کارت‌زرد:

امید نورافکن (دقیقه ۱۹- سپاهان اصفهان) 

کارت‌قرمز:

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس تهران:

علیرضا بیرانوند، وحدت حنانوف، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

سرمربی: اوسمار لی‌اولیورا

ترکیب تیم فوتبال سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضائیان، سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و رضا شکاری.

سرمربی: ژوزه مانوئل مورایس

شرح بازی:

شرح گل‌ها:

نکات ویژه:

علیرضا بیرانوند پس از مصدومیتی که دچار آن شد و چند هفته در ترکیب قرمزهای پایتخت قرار نگرفت بالاخره امروز با ریسک قابل‌توجه اوسمار وی را به قفس‌توری پرسپولیس بازگشت و مقابل سپاهان دروازه‌بان سرخ‌پوشان است.

بیشتر از ۶۰ هزار هوادار برای تماشای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران به ورزشگاه آزادی آمده‌اند که فقط بیشتر از هزار نفر آن‌ها هواداران سپاهان هستند که از اصفهان به پایتخت سفر کرده‌اند و مابقی طرفداران پرسپولیس هستند که ۸۰ درصد سکوهای ورزشگاه آزادی را پر کرده‌اند.

رضا اسدی ستاره تیم فوتبال سپاهان که در بازی رفت هم زننده تک گل سه امتیازی طلایی پوشان بود به دلیل مصدومیت به این مسابقه نرسیده است.

غایب اصلی تیم فوتبال پرسپولیس در این مسابقه از دانیال اسماعیلی‌فر است که به‌دلیل اتفاقات دیدار قبلی سرخ‌پوشان در مصاف با صنعت‌نفت آبادان در این مسابقه امکان بازی به دست نیاورده و محروم است.

منبع: imna-749855

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4496

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.