برگزاری کنگره شهدای ورزشکار شاه‌بیت فعالیت‌های سال ۱۴۰۳

  • کد خبر : 4336
  • 19 فروردین 1403, 14:00
برگزاری کنگره شهدای ورزشکار شاه‌بیت فعالیت‌های سال ۱۴۰۳
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: برگزاری کنگره شهدای ورزشکار شاه‌بیت فعالیت‌های سال ۱۴۰۳ اداره ورزش وجوانان استان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، جواد محمدی در جلسه‌ای که به‌صورت برخط با رؤسای ادارت ورزش و جوانان شهرستان‌ها و مدیران ستادی اداره کل داشت، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۳ همه فعالیت‌های ورزش و جوانان استان اصفهان در راستای برگزاری کنگره ملی سرداران و ۲۴ هزار شهید استان و به صورت ویژه کنگره شهدای ورزشکار استان، به یاد و نام مقدس ۱۱۰۰ شهید ورزشکار مزین و متبرک می‌شود، چرا که هرچه داریم همه را مدیون مکتب ایثار و شهادت و مرهون خون پاک و مطهر شهدای عزیز هستیم.

وی افزود: علاوه بر سایر برنامه‌هایی که به صورت معمول همه ساله در دستور کار این اداره کل قرار دارد، برگزاری کنگره شهدای ورزشکار استان، سال جاری شاخص‌ترین برنامه فرهنگی و محوری است که در قالب برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان به صورت ویژه برگزار خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: محورهای اصلی و رئوس برنامه از سال گذشته ابلاغ و آغاز شده است و در جلسات آتی نیز به‌صورت ویژه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها مجدد تاکید می‌شود؛ به یاری خدا و با مشارکت هیئت‌های ورزشی استان و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، کنگره شهدای ورزشکار استان به شکل باشکوه و درخور مقام شامخ شهدا در نیمه اول نخست جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس کمیته ورزش و جوانان کنگره شهدای استان در این جلسه تاکید کرد: تمهیدات و پشتیبانی‌های لازم برای برگزاری ۲۸ یادواره شهدا در ۲۸ شهرستان استان اصفهان اندیشیده شده است و رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها باید اهتمام لازم در خصوص برگزاری ویژه‌برنامه یادواره شهدای ورزشکار شهرستان مربوطه را حداکثر تا مرداد سال جاری داشته باشند.

منبع: imna-742259

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4336

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.