لیست بزرگسالان ذوب‌آهن سه‌جای خالی دارد / به رویش باور جدید ایمان داریم

  • کد خبر : 4326
  • 17 فروردین 1403, 22:00
لیست بزرگسالان ذوب‌آهن سه‌جای خالی دارد / به رویش باور جدید ایمان داریم
مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: هر تیمی فراز و نشیب‌های خود را دارد اما همه ما در ذوب‌آهن به رویش باور جدید ایمان و اعتقاد داریم.

به گزارش خبرگزاری ، ابراهیم صادقی شامگاه امروز _جمعه هفدهم فروردین_ در کنفرانس‌خبری قبل از مصاف ذوب‌آهن مقابل شمس‌آذر اظهار کرد: با یکی از تیم‌های خیلی‌خوب لیگ بازی داریم که با تمام وجود بازی می‌کنند و در همه دقایق بازی با تمام تلاش به میدان می‌روند و این کار را برای رقبا سخت می‌کند. آمادگی کامل برای کسب سه‌امتیاز داریم و انگیزه خوبی در تیم‌مان وجود دارد تا پیروزی را در سال جدید کسب کنیم.

وی افزود: اگر نجنگیم قطعاً شمس‌آذر تیم‌مان را چالش می‌کشد و تلاش می‌کنیم دست پر از زمین بیرون بیائیم. هر تیمی فراز و نشیب‌های زیادی دارد و طبیعتاً توقع از تیم ما بالا رفته است و اگر به‌خاطر بیاورید اصلی‌ترین هدف‌مان رشد تیمی است. در لیگ دو بازیکن‌مان سرباز شدند و این به ما لطمه زد. به بازیکنانی که کنارمان هستند ایمان داریم و می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: ۹ بازیکن از آکادمی ذوب‌آهن در تمرینات‌مان حضور دارند و می‌توانند آینده فوتبال اصفهان باشد و از برخی‌شان در بازی‌های دوستانه استفاده کرده‌ایم که می‌توانند با تداوم همین روند در لیگ هم بازی کنند.

ابراهیم صادقی در ادامه تصریح کرد: نادر محمدی و آرش قادی را از دست دادیم و سعید کریمی به‌همراه فریبرز گرامی به تیم اضافه شدند که به زمان نیاز داشتند. دست‌مان خالی بود و اگر بازیکنان باتجربه‌تری داشتیم از آن‌ها استفاده می‌کردیم و می‌توانستند نتایج بهتری رقم بزنند. تاوان کم‌تجربگی بازیکنان را دادیم اما در مجموع می‌دانیم باید تلاش کنیم و در فاصله تعطیلات لیگ نقاط ضعف‌مان را برطرف کرده‌ایم تا حداکثر امتیازمان را بگیریم.

وی ادامه داد: در ورزشگاه خودمان نتایج خوبی نگرفتیم و سعی کردیم در بازی‌های دوستانه این ضعف را برطرف کنیم. واقعیت این است که مصدوم‌ها به تیم‌مان لطمه زد و با اینکه تیم‌مان خیلی خوب بازی می‌کرد و جایگاه خوبی در جدول داشتیم باعث آسیب رساندن به تیم‌مان شد. بازیکنان جدید با حداکثر توان جذب کردیم و تلاش می‌کنیم در خانه نتایج خوبی بگیریم و امیدوارم فردا هم روز خوبی برای‌مان باشد.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان عنوان کرد: به شعار رویش باور جدید اعتقاد و ایمان داریم و حقیقتاً این اتفاق افتاد. این برای اولین‌بار نیست که فراز و نشیب‌ها وجود دارد و همیشه در تیم‌های مختلف روند روبه‌شد داشته است‌. وقت زیادی در کادرفنی گذاشتیم اما قطعاً از مشکلات عبور می‌کنیم و به جایگاه بالای جدول بازمی‌گردیم. لیست بزرگسالان‌مان هنوز سه‌جای خالی دارد اما نتوانستیم بازیکن جدید کسب کنیم اما به جوانانی که در تیم حضور دارند ایمان داریم.

منبع: imna-742016

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4326

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.