امیدوارم سپاهان مقابل شمس‌آذر برنده شود / علاقه‌مندم در باشگاه‌های بزرگ مربی‌گری کنم

  • کد خبر : 4162
  • 14 اسفند 1402, 20:00
امیدوارم سپاهان مقابل شمس‌آذر برنده شود / علاقه‌مندم در باشگاه‌های بزرگ مربی‌گری کنم
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم قسمت شود در تیم‌هایی همچون سپاهان، فولاد و تراکتور که از نظر سخت‌افزاری شرایط عالی دارند هم سرمربی‌گری کنم و آرزوی من است.

به گزارش خبرگزاری ، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و شمس‌آذر قزوین عصر امروز _دوشنبه، چهاردهم اسفند_ از ساعت ۱۷:۳۰ در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران به‌مصاف یکدیگر رفتند.

رسول خطیبی کارشناس فوتبال و بازیکن اسبق سپاهان که برای اهدای پیراهن و چند وسیله خود به موزه باشگاه سپاهان به اصفهان و ورزشگاه نقش‌جهان آمده است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از دعوت مدیرعامل و اعضای باشگاه سپاهان بابت دعوت‌شان تشکر می‌کنم، دلیل این دعوت هم اهدای پیراهن و یادگاری‌های من به موزه ورزشگاه نقش‌جهان است؛ باشگاه سپاهان اقدامات شایسته‌ای که انجام می‌دهد.

وی افزود: باشگاه‌های پرطرفدار همچون سپاهان، پرسپولیس، استقلال و.. باید خاطره‌سازی کنند و امروز هم با یادگاری‌هایی که به موزه سپاهان دادم ۱۵ سال جوان شدم و خاطرات گذشته برای من زنده شد؛ امیدوارم سپاهان موفق‌تر باشد و این را هم به جرأت می‌گویم سپاهان بهترین باشگاه ایران است و امیدوارم دیگر باشگاه‌ها نیز یاد بگیرند.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: باشگاه سپاهان بزرگ است و نفرات خیلی‌خوبی دارد؛ قرعه به نسبت مناسبی داشت، اما در بازی‌های گذشته نتایج خوبی نداشته و بازگشت با روند عادی مقداری سخت است؛ شمس‌آذر هم پدیده لیگ است و با سرمربی و مدیرعامل جوانی که دارد با انگیزه فراوان پیش می‌رود و تیم‌شان هم خیلی‌خوب بازی می‌کنند و با وجود اینکه چند بازیکن خوب‌شان را از دست داده‌اند تیم سختی هستند.

رسول خطیبی خاطرنشان کرد: بازی امروز حذفی است و امیدوارم با وجود اینکه سعید دقیقی دوست خوب من است، اما علاقه‌مند هستم که سپاهان پیروز میدان شود.

وی ادامه داد: پس از جدایی از باشگاه پیکان، شرایط به گونه‌ای شد که ترجیح دادم مدتی استراحت کنم، پیشنهاد لیگ دسته‌اولی آمد، اما دوست ندارم که در لیگ دسته‌اول مربی‌گری کنم و یک پیشنهاد هم از تیم لیگ برتری بود که شرایط مناسبی ندارد و در حال سقوط است و به‌همین علت قبول نکردم.

این سرمربی فوتبال در پایان گفت: تیم‌هایی که پول و بودجه کافی ندارند از من درخواست می‌کنند که سرمربی‌شان شوم و یک تیم جوان بسازم و امیدوارم قسمت شود در تیم‌هایی همچون سپاهان، فولاد و تراکتور که از نظر سخت‌افزاری شرایط عالی دارند هم سرمربی‌گری کنم و آرزوی من است، البته که این ماجرا به من نمی‌رسد، چرا که سرمربیان سفارشی برای تیم‌های بزرگ‌تر انتخاب می‌شوند.

منبع: imna-733269

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4162

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.