آیتم‌های ورزشی تا پایان سال در مناطق ۱۵گانه استان جانمایی می‌شوند

  • کد خبر : 4156
  • 14 اسفند 1402, 18:00
آیتم‌های ورزشی تا پایان سال در مناطق ۱۵گانه استان جانمایی می‌شوند
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: آیتم‌ها و مناطق پانزده‌گانه آماده شده و تا پایان سال ۱۴۰۲ اِلمان‌ها در مناطق خاص و با استانداردهای جهانی نصب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ، ظهر امروز _دوشنبه چهاردهم اسفند_ از ساعت ۱۳:۰۰ در مجموعه ساختمان مرکزی سازمان پسماند شهرداری اصفهان، مراسم افتتاح و رونمایی از هفت رشته جدید ورزشی در استان اصفهان با هدف شور و نشاط اجتماعی و همچنین افزایش ورزش همگانی و همچنین زیباسازی استان با حضور جمعی از اعضا و مدیران شهرداری و شورای شهر و همچنین رؤسای هیئات‌ورزشی و مدیرکل ورزش‌وجوانان استان اصفهان برگزار شد.

حمید قنادنیا در حاشیه این مراسم اظهار کرد: سال گذشته نمونه‌سازی رشته‌های جدید را در باغ‌غدیر اجرایی کردیم و پس از اینکه بازخوردهایی در خصوص تجهیزات و رشته‌های جدید ورزشی گرفتیم، با انجام اصلاحات، اکنون حدوداً ۵۰۰ آیتم را در مناطق پانزده‌گانه استان اصفهان نصب کرده‌ایم و هر کدام از اسباب‌بازی‌های ورزشی ۹ آیتم دارد که تقریباً تعاملی و در حوزه نوجوانان و بزرگسالان است و به‌صورت خانوادگی می‌توانند به انجام ورزش بپردازند.

وی افزود: تأثیر آن نیز در ورزش همگانی و حرفه‌ای در استان اصفهان پایه‌گذار است چرا که تنیس روی‌میز، فوتبال، فوتسال، گل‌کوچک، والیبال و بسکتبال انجام می‌شود و می‌تواند یک‌نوع استعدادیابی در سطوح شهر باشد. آیتم‌ها و مناطق پانزده‌گانه آماده شده و تا پایان سال ۱۴۰۲ اِلمان‌ها در مناطق خاص نصب می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری استان اصفهان خاطرنشان کرد: ضمن اینکه علاوه‌بر تجهیزات و بازی‌های جدید، سه مبلمان سالمند، تماشا و کودک نیز آماده شد. مبلمان سالمند ارگونومی خاص خود را دارد و مبلمان تماشا نیز پس از فراخوانی که برای عکاسان صورت پذیرفت، یک مسابقه برگزار کردیم که زاویه زیبای پارک‌ها شناسایی شوند و مبلمان تماشا در پارک‌ها نصب شود. همچنین در بخش اسباب‌بازی مبلمان کودک با ارگونومی و بحث‌های ایمنی با کودکان تناسب دارد.

قنادنیا در پایان گفت: با حمایت مسئولان بخش ورزش همگانی و رؤسای هیئات ورزشی، در تمام مراحل طراحی‌ها یک استاندارد جهانی را پیش گرفتیم چرا که بحث‌های مشورتی هم مطرح است و باتوجه به اینکه باید تمام تغییرات در پارک‌ها با استانداردهای لازم همخوانی داشته باشد با افراد حرفه‌ای ورزش مشورت کردیم و بر آن اساس تجهیزات را جانمایی خواهیم کرد.

منبع: imna-733236

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4156

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.